Gdy zakocham się..

to na zawsze. 
Troska, wsparcie, bezpieczeństwo, siła, szczęście, radość.. mogę wymieniać bez końca, bo na to wszystko składa się miłość. A wy jak ją definiujecie? 
Choć często skomplikowana to zawsze warto o nią walczyć. Prawda? Walentynki już tuż tuż, dlatego dziś przedstawiam wam sesje właśnie w tym klimacie.

 buziaki Pola;*

A na koniec takie ostrzejsze ujęcie;) 
P.S Jak wam się podoba nowy design? Troszeczkę nad nim popracowałam:) 
Sukienka - VUBU
Koturny - New look

CONVERSATION

50 komentarze:

  1. urocze zdjęcia
    ostatnie jest najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :* Strasznie mi się podoba sukienka :)

    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia :) Bardzo ładna sukienka *.*

    rooksana-roox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj widziałam bardzo podobną sukienkę no praktycznie identyczną! :)
    Piękna sesja i życzę powodzenia i wytrwałości w związku bo z tymi facetami to ciężko wytrzymać, oj ciężko... :)
    Zapraszam do mnie na przyłączenie się do akcji DENKOWANIA produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale bym się nie zdziwiła! ponieważ te sukienki są tak popularne że spotykam je we Wrocławiu:)

      Usuń
  6. jejku jakie cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy wygląd jest wspaniały. Bardzo mi się podoba :) A co zdjęć, to są cudowne. Widać, ze łączy was wielkie uczucie. Ślicznie razem wyglądacie. Szczęścia i wytrwałości Wam życzę :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląd bloga świetny! <3
    zdjęcia przecudowne :*
    ale co tu dużo gadać... zawsze takie są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Jesteśmy pod wrażeniem wyglądu, szczególnie, że zrobiłaś go sama <3 :)

    pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteście przepiękną parą :) Muszę namówić mojego chłopaka na sesję w romantycznym stylu :) To miła pamiątka na dłuuugie wspólne lata :)
    A blog teraz wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. urocza sesja :) wyglądacie przepięknie. widać, że jest iskra :) w sumie nie iskra, a PŁOMIEŃ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojeju, ale zdjęcia cudowne! Mi się szczerze mówiąc poprzedni design bardziej podobał, ale tylko dlatego, że był bardziej w moim stylu haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie- co kto lubi! ale musiałam go zmienić, bo strasznie mi się opatrzył. potrzebowałam odświeżenia;)

      Usuń
  13. Ostatnie ujęcie jest genialne! Piękne zdjęcia, najbardziej podobają mi się te ujęcia pod drzewem iglastym. Bardzo ładna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, przecudna sukienka, design genialny !
    Zapraszam do mnie http://www.wiktoria-szwajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak romantycznie. Kocham te zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. JEJKU JAKA CUDOWNA SESJA!!!! <3 Jacy Wy jesteście Kochani!!!! ^.^
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna sesja !
    pasujecie do siebie i życzę wam więcej szczęśliwych chwil ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że będzie ich jeszcze sporo:)

      Usuń
  18. Świetna definicja miłości ;))
    Piękne zdjęcia, jesteście cudowni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sesja zdecydowanie UDANA! :) Macie cudowne zdjęcia! ♥ No i super miejsce!

    Swoją drogą, świetny blog, tak estetycznie tutaj! :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo! Uwielbiam miec dopracowany kazdy szczegół <3

      Usuń
  20. Piękne zdjęcia:):) Wyglądasz ślicznie w tej sukience:)
    Dzięki za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niech żyje miłość<3
    Tworzycie piękną parę!!!
    Cudowne zdjęcia i Wy w tej ślicznej, jesiennej scenerii.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super razem wyglądacie!! :) Piękna sukienka, poluję na taką :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne zdjęcia :) moze obserwacja? ja już obserwuję :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne macie te zdjęcia! :**

    OdpowiedzUsuń
  26. Pracochłonne to wszystko - sesja, wygląd bloga... nie mam tyle czasu na internety.
    Piękna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia są niesamowite !

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba tak samo ;) dużo szczęścia ;)

    przepiękna sukienka <3 śliczna sesja! tyle miłości...

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna sesja! Wyglądacie ze sobą pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. magiczne zdjęcia! Coś niesamowitego..<3 Życzę Wam wszystkiego dobrego.

    Pozdrawiam, (post - klik)

    OdpowiedzUsuń
  31. Found your blog and I’d like to say that I’m in love with it! You have interesting posts and everything is beautiful! Amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ładnie sie prezentujecie. ja napisze o Panu, podoba mi si e połączenie eleganckiej gory i w miarę miejskiego dołu : ]

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś śliczna, a Twoja sukienka jest cudowna :*. Obserwujemy ?
    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia - rewelacja. Wygląd bloga zresztą też, te ramki z prawej mi się bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  35. Yes, I follow you on gfc #319, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Oh, great photos! You're a very beautiful girl!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne zdjęcia! I ten klimat. Pięknie, aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękna sesja <3

    OdpowiedzUsuń
  39. aż miło popatrzeć - rewelacyjna sesja! i przepiękna sukienka;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesteście przepiękni <3
    Cudowni :)
    Jeżeli to miłość to warto o nią walczyć :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzięki za komentarz ;)
    Pięknie wyglądasz, a sesja jest cudna!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia! A sukienka jeszcze piękniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. 5 zdjęcie (kolaż) od dołu - magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne zdjęcia !

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. jeju te zdjęcia <333333

    Zapraszam również do mnie: flashnix-land.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń