DIY "na bogato" - ze studenckim przymrużeniem oka!

Nawiązując do jednego z wcześniejszych postów;'aby chcieć trzeba móc', czyli kolejna motywacja, która najlepiej podsumuje nasze poświęcenie, bo przecież 'czas to pieniądz'.
 Dziś prezentuję DIY, w którym przerabiam swoją puszko-skarbonkę (jej wzór zdecydowanie mi się opatrzył, a wizerunek NY, jakoś nie zachęcał do wrzucania zaskórniaków) na śmiesznego motywatora lub demotywatora, ponieważ akurat ta moja (studencka) jest z dużym przymrużeniem oka!

_____________________________
Sam pomysł pojawił się po zobaczeniu takiej gotowej skarbonki. Wyszłam z założenia, ze wolę przerobić swoją i dorzucić swoje teksty, niż połasić się na gotowca. No to do dzieła!

P.S. Troszeczkę wciągnęłam się w życie 'wielkomiastowe' stąd ten zastój. Wciągnęłam się w studenckie party, dwa kierunki, a od nowego tygodnia również w pracę. No bo przecież chcieć to móc;)
  Polecam wymyślić indywidualne teksty, tak aby to właśnie Ciebie motywowały. 
Tutaj mały przykład dla uczniów*.
* Według uznania; można pomyśleć o przyozdobieniu białych boków skarbonki:)
LEGENDA:
1. Stwórz swoją wizję.
2. Wydrukuj
3. Dopasuj do skarbonki
4. Przyklej (w moim przypadku użyłam plastelinkę, tak abym mogła zmienić swoją etykietę)
5. I voila! Mamy demotywującą skarbonkę :)
Zapraszam do śledzenia na facebook'u:



CONVERSATION

21 komentarze:

  1. nie jestem studentem... ale pomysł genialny! chyba stworze sobie swoją wersje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na skarbonkę :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam skarbonkę w kształcie buldoga, więc nie mam zamiaru zamieniać jej na cokolwiek innego :D Ale pomysł jak najbardziej dobry - choć rzeczywiście, boki przydałoby się jakoś doprawić, na przykład... motylkami? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha :D Świetny pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysl! Nie spotkalam sie z czyms takim, serio super :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł! :) I tak na prawdę, nie musi on być tylko zrealizowany przez studentów, wystarczy własna wyobraźnia i puszka gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha to moja chyba byłaby pusta :D Fajny pomysł ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł na uzbieranie pewnej sporej sumki. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tekst ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś genialnego!! Jestem pod mega wrażeniem, świetna robota! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, kreatywny pomysł :)
    Ładne zdjęcia~ :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba skorzystam z tego pomysłu! Mega mi się spodobał! :)
    Pozdrawiam!

    www.lemanklaudiusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pola, Ty to jesteś kreatywna! Ja mam wolny słoiczek, może coś zmajstruję :D

    Przeniosłam się z bloga http://break-silence.blogspot.com, więc jeżeli nadal masz ochotę zaglądać, to zapraszam na: http://historioholiczka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. P.S. Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    OdpowiedzUsuń