Magiczny czas otulony czerwienią.

    Od zawsze święta utożsamialiśmy z czerwienią. W momencie, gdy zbliża się ten magiczny czas mam nieodpartą chęć kupienia czegoś w tym lub pochodnym kolorze pamiętając też o tym, aby było mi cieplutko. Poza tym czerwień najmocniej kojarzy mi się z miłością, bliskością, której w zimowe wieczory najbardziej potrzebujemy. Choć nie mam jej na stałe, to cieszę się, że chociaż od święta mogę się nią dzielić. 
   Dzisiaj mam dla was mój ulubiony kocyk (szalik) z czerwonym akcentem, nowy nabytek w postaci grafitowego płaszcza oraz ulubiony typ sweterka opadającego na ramiona. Ostatnio mój ulubiony zwyklaczek :) 
  Czy wy też w okresie świątecznym z chęcią polujecie na coś w kolorze czerwonym?

    buziaki Pola

| sweterek, płaszcz - Wassyl.pl | spodnie - Stradivarius | buty- dezee.pl | szalik, torebka - Primark |

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Anonimowy15/12/17

    Cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15/12/17

    ładny szal

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15/12/17

    Dla mnie Święta Bożego Narodzenia to najpiękniejszy okres w roku, który w pierwszej kolejności kojarzy mi się z choinką, jedzeniem i właśnie czerwonym kolorem, tyle że w połączeniu ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszłaś podoba mi się! Jestem zakochana w tym szalu jest mega, muszę sobie taki ząłatwiić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega wygladasz. Ten szal jest BOSKI :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz :3. Mi Święta kojarzą się z czerwienią, bielą, ciemną zielenią i złotem ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam owinąć się takim szalem <3

    OdpowiedzUsuń
  8. taki szalik też by mi się przydał,a buty masz genialne! :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, miękki szalik... niestety ja nie mogę go nosić, jestem za gruba i biuściasta :D

    Wesołych świąt, zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna propozycja idealna na taką pogodę a do tego też fajnie wyglądają sukieneczki prosto z https://zoio.pl/odziez-damska/sukienki. Dla mnie i ta kreacja i ta jest cennym tipem na nowe kreacje i fajniejsze widoki na mój wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja. Uwielbiam takie zestawienia. Ale jesteś fotogeniczna Dziewczyna Polu

    OdpowiedzUsuń