Kropeczkowy maniciure


 Już jutro zakończenie roku wobec tego można odetchnąć pełną piersią i przestać się czymkolwiek przejmować, jednak.. nie do końca. Przeraża mnie fakt, że już za 10-miesięcy podchodzę do tzw. 'egzaminu dojrzałości', a tak naprawdę z moją wiedzą jest na bakier! Ostatnio zaczął mnie zastanawiać fakt, ile nasza pamięć jest w stanie przyswoić i zapamiętać, aby można było bezproblemowo napisać tą bzdurną maturę. No, ale czego to się nie robi dla dobrych studiów i kariery.
   Powracając do jutrzejszego dnia z racji tych wolnych chwil troszeczkę postawiłam dom 'na nogi' i pobawiłam się w kropeczkowy manicure:) Jak na to moje niewielkie doświadczenie w zdobieniu paznokci.. JAKOŚ to wygląda! Dodatkowo nie wiedziałam, że jest przy tym tyle zabawy, a.. no i cierpliwości! Przy okazji poszerzam swoje horyzonty z przeróbką zdjęć, która na razie też jest mi obca. Jak mi to wyszło oceńcie sami;*

Pozdrawiam Pola! <3


CONVERSATION

11 komentarze:

  1. super! Bardzo czesto robie sobie takie pazurki, jest tez u mnie taki post, fajnie wygladaja biale kropeczki na pastelowych kolorkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie<3 kropeczki robiłaś pędzelkiem?
    zapraszam i pozdrawiam:)
    http://fryourselfee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! :)


    melkafrywelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają Twoje paznokcie, mnie matura czeka za 20 miesięcy :)
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wyszło.piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. super tu u ciebie :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne takie pazurki w groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing!!!
    Would you like to follow each other?!
    Let me know?!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/
    https://www.facebook.com/estilohedonico?hc_location=timeline

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. daj spokój nie przejmuj się, na pewno Ci dobrze pójdzie :)!
    śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń