'Kreta wita!'


Tym wesołym tytułem zapraszam was na podróż po Grecji, w której temperatury nie spadają poniżej 30 stopni Celsjusza - co za tym idzie nakrycie głowy jest tutaj niezbędne. Każde stoisko, to 50 rodzai kapeluszy. Stworzenie stylizacji z tą częścią garderoby na pozór nie jest trudne. Kapelusik pasuje zarówno do letniej sukienki, krótkich spodenek, a nawet do stroju kąpielowego. Dzisiaj prezentuję tą drugą wersje:) Mam nadzieję, że przypadnie wam ona do gustu. A tym czasem zbieram się na plażę. Przede mną jeszcze 4 dni w tym nietuzinkowym miejscu. W następnym poście pokażę wam piękne widoki oraz kolejną letnią propozycję.

                                                                               Ślę całusy i pozdrowienia z Herssonisos Pola:*

P.S W dalszym ciągu zapraszam na Vinted! Może wpadnie wam coś w oko oraz zapraszam do śledzenia na instagramie :)
P.S.2 Czy ktoś by chciał otrzymać kartkę?:)





A gdybyście chcieli objechać Europę to ten autobus nada się idealnie;)

CONVERSATION

42 komentarze:

  1. Absolutnie kocham kapelusze! Te wszystkie stoiska z nimi to raj na ziemi! :D Ach, jak tak patrzę na Twoje zdjęcia to żałuję, że nie ma mnie teraz w jakimś ciepłym miejscu :)
    O, ja chcę pocztówkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie ci zazdroszczę pobytu w tym świetnym miejscu:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/love-runs-out.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, ja chciałabym pocztówkę :) Odezwij się do mnie na fb; natalia Grudniak :)
    Zazdroszczę pobytu na krecie :C

    Zapraszam na wakacyjne rozdanie:
    http://thenatusworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O Jaaa, ale pięknie! Odpoczywaj kochana!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO jak tu u ciebie przepieknie! ; * Wystrzałowy design , sama robiłaś ? Zdjęcia są przepiękne ♥
    Udanych wakacji : )
    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci zazdroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych wakacji. Bardzo podobają mi się outfity z kapeluszami.
    http://fotismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci zazdroszczę, najpierw byłaś w górach teraz Grecja. Ty szczęściaro!
    Korzystaj, opalaj się i wypoczywaj.
    Pozdrawiam gorąco (choć pogoda w Polsce nie zachwyca)
    Weronika:)
    P.S Ty w tym roku pisałaś maturę, jak Ci poszło?
    Podobno co 3 nie zdał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam wiadomość z Polski, że zdałam niestety nie znam jeszcze dokładnych wyników:)

      Usuń
  9. zazdro, pozatym wygladasz fantastycznie <3 kurcze masz genialnego bloga:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękne kolorki i zdjęcia :) Ty oczywiście jak zawsze uśmiechnięta i promienna :) Pięknie ślicznotko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęciaa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysłała byś jeszcze raz to zaproszenie na fb? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kapelusze, a w Twoim iście wakacyjnym wydaniu-super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia:),zazdroszczę wyjazdu!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszcze wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz! :) Tak strasznie zazdroszczę Ci, że jesteś na Krecie!!! <3
    Ja chciałbym otrzymać kartkę! :) Adres wysyłam na FB!

    www.lemanklaudiusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łaaał, zazdroszczę Ci tej podróży :) bardzo chętnie otrzymałabym kartkę z tak pięknego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Grecja *.* Zazdroszczę :)
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. To się nieźle opalisz, Kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Grecja ♥ Kiedyś tam pojadę! Moja matematyczka ma swój domek w Grecji i co wakacje, ferie etc. tam jeździ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajnie wyglądasz! Zazdroszczę pogody ;D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super! świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  24. O jaki fajny kapelusik! :)
    Ile bym dała za takie wakacje, miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszę podróży do Grecji! 2 lata temu byłam na Korfu :-) Świetna bluzka!
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłem i podobało mi się! ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę że coraz więcej osób podróżuje do Grecji, a to na prawdę piękne miejsce ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Po raz pierwszy jestem na Twoim blogu, jest super oby tak dalej!
    ______________

    http://mustache-blog.blogspot.com


    Przy okazji super post! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedy nowy post?:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/07/home.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy8/7/14

    Gdzie kupiłaś te cudowne sandałki ? *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sieci taniego obuwia na Kopernika :)

      Usuń
  31. pięknie i słonecznie:) super :) ja równiez zazdroszczę..:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę! Mam nadzieję, ze dobrze się bawisz :D

    OdpowiedzUsuń
  33. tylko zazdrościć takiego wyjazdu, a kapelusik w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kreta to faktycznie cudowne miejsce, chciałabym się tam kiedyś znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  35. O ja widzę, że jak w przyszłym roku będę jechać to sporo pieniążków muszę zabrać.:) Uwielbiam kapelusze a tu już mi wpadło kilka w oko.;) Piękną masz tą bluzeczkę.;) Śliczne zdjęcia.:*
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. kolejna świetna bluzka! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale zazdroszczę! Chciałabym wyjechać gdzieś do Grecji lub Hiszpanii.. Ale to.. kiedyś może się spełni.. ;) śliczną masz bluzkę! ;)

    OdpowiedzUsuń