"Znajdź klucz do Mojego serca.." - Total Black Look

 Czas ucieka, mijają kolejne dni, a ja wciąż zachodzę w głowę, czy kiedykolwiek, komukolwiek uda się znaleźć klucz do mojego serca. Błądzę myślami, wracam do dobrych wspomnień wierząc, że kiedyś pojawią się nowe - być może lepsze. 
Uniesienie? tak, tego brakuje mi najbardziej. Pustka zostanie wypełniona przez radość, szczęście.., miłość. Chciałabym nowego rozdziału. Chciałabym otworzyć nowe drzwi, ale wciąż brakuje klucza.. pozostaje czas, przypadek, przeznaczenie..
********* 
  Ostatni tydzień był naprawdę pracowity, ten poświąteczny wcale nie zapowiada się lepiej.. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz odpoczywałam w święta Wielkanocne. 
   Z małym opóźnieniem, ponieważ sesja od dłuższego czasu oczekiwała opublikowania - TOTAL BLACK LOOK. Body z modną hiszpanką firmy Zaful, eleganckie spodnie w kant oraz nowe szpilki z New Look'a - niesamowicie wygodne, jak na klasyki.  Przy tej pogodzie, mimo świąt Wielkanocnych, które kojarzą się z pięknymi wiosennymi kolorami - wybieram czerń. 
  A wy? Czy mimo szarości za oknami i opadami deszczu stawiacie na kolor?

P.S. Wesołego Alleluja! Spokojnych Świąt Wielkiejnocy! 

|body-Zaful|spodnie-prezent|buty-NewLook|ramoneska-Tally Weijl|torebka-dla sesji od Aguni|
***
Zapraszam do polubienia strony:

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Spodnie w połączeniu z ramoneską wyglądają obłędnie! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana stylizacja, wyglądasz w niej elegancko! Popieram komentarz u góry Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym kiedyś móc napisać o szpilkach, że są "wygodne" :D. Szacun! Stylizacja bardzo fajna, pazura dodają te genialne spodnie! I niby total black look, ale nie nudno :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie wyglądasz! :)
    Wesołych świąt!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne szpilki *.*
    http://blog-estery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt i porządnie oblanego dyngusa :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie <3 zestaw idealny, uwielbiam kropki
    chętnie się tak ubiorę

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetnie wyglądasz, super stylizacja ! Ja jednak w tym świątecznym okresie stawiam na kolory, chociaż tak próbuję przywołać wiosnę :)


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś prześliczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Body jest CUDOWNE! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny outfit kochana i piekne zdjęcia, jestem zachwycona i obserwuję bloga :)
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Choć ja ostatnio stawiam na kolor, to tym zestawienie skradłaś moje serce:) ps. A buty są BOSKIE!
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje zdjęcia są takie profesjonalne! Uwielbiam je przeglądać ;) A zapracowaniem się nie martw - to zawsze lepsze niż nuda!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham to, co zrobić i swój styl i fotografii!
    Chcemy współpracować z Tobą, jeśli dasz mi informacji, jak to działa na swoim blogu?
    Sprawia, że mój Sklep ręcznie wykonane wysoki obcas buty i buty i chcę, żebyś je promować w rynku proszę!
    Proszę o kontakt, jeśli są Państwo zainteresowani, proszę!
    dhphotography-marketing-mail.com
    Don H.

    OdpowiedzUsuń