Nowe szanse, nowa nadzieja, nowa ja i Ty.

         Powoli czuć ochłodzenie. Spoglądam na drzewa, a tam? jarzębina. Czyżby zbliżał się wrzesień? Minęły trzy tygodnie mojej laby. Czas wrócić do obowiązków i pasji, a przede wszystkim blogowania. Znów z podwójną siłą! Czasami taka przerwa pozwala odswieżyć nasze spojrzenie na pewne tematy oraz daje możliwość przemyśleć sprawy, które potrafią diametralnie zmienić naszą szarą codzienność. Tak więc.. witaj ponownie! Nie szkoło, a Mój kochany! 
        Dzisiaj mam dla was kilka ujęć z kolejnej wycieczki do Anglii.  W roli głównej zielona sukienka z motywem kwiatowym zdobyta w outlecie za parę złotych oraz trampki! W końcu po raz kolejny zrobiliśmy ponad 20km! Tym razem trip po Londynie to trio z moją kumpelą ze studiów. W kolejnym poście coś więcej! 
       A co słychać u was? Jak minęły wasze wakacje? A być może są dopiero przed wami? Jak wasze nastawienie na zbliżającą się jesień? 

buziaki Pola!

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Ale ładne zdjęcia! I śliczna sukienka ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne zdjęcia! I śliczna sukienka ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Great photos.
    You are looking gorgeous with this cute dress.
    https://fashionista2020.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniała sukienka! Na wielu zdjęciach pasuje kolorystycznie do tła, haha. Londyn jest tak piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Londyn jest cudowny!!! Ja się nim nadal zachwycam!! A również niedawno z niego wróciłam :)
    Sukienka idealna do zwiedzania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam w Londynie, ale zawsze marzyłam, żeby zobaczyć Notting Hill :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a co konkretnie chciałaś tam zobaczyć ? Pewnie, że zerknę :)

      Usuń
  8. O! Nawet miejsce dla mnie się znalazło w poście <3
    Lubię tą sukienkę,bo czy założysz do niej obcasy,czy trampki to i tak się świetnie prezentuje,a trampki w ten dzień były wskazane! :D
    Piękne ujęcia z ukochanym <3

    OdpowiedzUsuń