Łezka się w oku kręci.. | Burgund i pudrowy róż kolejnym trendem tej jesieni

    Za chwilę listopad, a tutaj wrześniowa stylizacja jeszcze z wyjazdu do Anglii. Ahh.. aż się łezka w oku kręci. Tęsknię za tym miejscem, jak i najbliższą mi osobą. Odliczam dni do grudnia, kiedy to znów się spotkamy. Gdyby ktoś kiedyś powiedział mi o tym, że będę w związku na odległość na pewno powiedziałabym, że nie ma na to szansy. Uważałam tak do teraz. Obecnie wiem, że mimo dwuletniej przerwy jesteśmy ze sobą tak blisko, że nic nas już nie zatrzyma. Zbyt wiele przeżyliśmy, ponadto naprawdę znamy się na wylot. Jest cudownie! Oby tak pozostało. A poniżej moje ulubione zestawienie, czyli burgund z delikatnym pudrowym różem wraz z jeansami i moimi ukochanymi sneakresami, które przeszły ze mną już naprawdę wiele! 
   Jaki jest wasz ulubiony, obecny trend tej jesieni? Czy znacie z autopsji życie na odległość? A być może jesteście przeciwni takiemu związkowi?
buziaki Pola

|bluzka-Primark|spodnie-Top shop|buty-Deezee|ramoneska-Tally Weijl|torebka-Primark|


CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Bardzo ładne butki :D Podobają mi się i to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest fantastyczna, podobają mi się najbardziej jej rękawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to wszystko połączyłaś ;)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne polaczenie - wszystkiego! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam ze dajes radę tak na odległość :) życzę szczęścia :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden i drugi kolor bardzo lubię więc podobają mi się te jesienne trendy :))))) W ogóle cały zestaw na plus. Do grudnia już niewiele czasu, dasz radę - tęsknota pewnie jest wielka, ale wiesz prawdziwa miłość zawsze znajdzie drogę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta wasza mała historia, cieszę się, że macie szczęście i życzę go jeszcze jak najwięcej!
    Butki mnie przekonały w 100% :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę WAM jeszcze WIĘCEJ szczęścia!!
    Buty, chyba mam takie same! Są mega WYGODNE!
    http://www.fashionbyfeather.com/

    OdpowiedzUsuń