Czy jesteś uwodzicielką? - Femme fatale.


      Cześć kochani! Ostatni raz widzieliśmy się w święta Bożego Narodzenia, dziś widzimy się po świętach Wielkiej nocy. I choć bardzo bym chciała napisać, że wiele się u mnie zmieniło to prócz zyskania paru kilogramów więcej do kochania i zmianie pracy to wciąż mą codzienność zajmuje uczelnia, uczelnia, uczelnia... i ostatnio siłownia. Chyba czas na jakieś wyzwanie! Wakacje tuż za rogiem, jak to mówią forma sama się nie zrobi. ;) Mam nadzieję, że ta piękna pogoda, jak i towarzyszące jej ciepełko będzie odpowiednim motywatorem do wizualnych zmian. 
      A dzisiaj mam dla was prostą, luźną stylizację z ramoneską o niesamowicie intensywnym zielonym "trawiastym" kolorze. Była to pierwsza rzecz, która na wiosennych zakupach wpadła mi w oko! W połączeniu z jeansami, trampkami, i prostym t-shirtem z napisem.. właśnie "femme fatale"-  kobieta pełna wdzięku, pewności siebie, najlepiej w sukience.. Czy wam też w ten sposób kojarzy się femme fatale? Czy jesteście/czujecie się uwodzicielkami? Uwiodłybyście mężczyznę w tak zwyczajnym secie? 

buziaki Pola ;*

|kurtka, t-shirt - River Island | spodnie - Top shop | zegarek - Garmin | okulary -Markus |

CONVERSATION

33 komentarze:

  1. Super stylizacja, ja czasami sie tak czuje haha :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! Super

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia, xx Bambi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna wiosenna stylizacja, kurtka jest bardzo śliczna. Idealnie skomponowany look. Jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ramoneska;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy6/4/18

    Świetny zestaw na wiosnę :) Skąd masz butki ? Są na tyle wygodne, że nosisz je bez skarpetek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myśle, że są warte polecenia. Zostały kupione na wyprzedaży tutaj w UK. miałam na sobie króciutkie skarpetki :)

      Usuń
  6. Facet dostaje fioła, jak jego kobieta chodzi w koszulkach i np. krotkich szortach - lub w samych majtkach bez szortow :D ;) super stylowk!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna ramoneska, fajny kolorek :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor tej kurtki ;)

    Zapraszam na bloga
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie, dawno Cię nie widziałam :) Naprawdę uwodzicielska stylizacja i modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam o tym kiedyś na j. polskim haha :D. Twoja stylizacja pasuję do napisu na bluzce, mimo że nie masz na sobie sukienki, udało Ci się! Każdy facet jest Twój :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta kurta jest mało fatalna, bardzo słodko na tobie leży! Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna kurteczka w intensywnym kolorze!
    Zdecydowanie nie trzeba nosić sukienki,żeby uwodzić. Jesteś tego idealnym przykładem <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna, zawadiacka stylizacja :) i te pazurki - szkoda, że nie widać lepiej bo wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja! ramoneska ma taki piękny i soczysty kolorek :)

    osobiście uważam że najłatwiej uwieść mężczyznę charakterem :D choć w tej stylizacji myślę że mojemu K. bym się podobała :D

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor ramoneski powalił mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszulka bardzo fajna :) Jednak mi najbardziej w oko wpadła ramoneska ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor ma ta ramoneska ! Jest oryginalna i super współgra z twoją stylizacja :D <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna i przyjemna sesja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj kiedyś często się tak czułam!
    Teraz mam narzeczonego i staram się codziennie go uwodzić :D
    Śliczna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  20. Och kochana, piszesz tak lekko, z zabarwieniem humorystycznym i tak przyjemnie, mam nadzieję że posty pojawiać się będą częściej bo mam zamiar zostać twoją stałą czytelniczką! <3 Cudowna sesja, wyglądasz pięknie. Wspaniałe fotografie :) Bardzo podoba mi się twoja stylizacja, wszystko dobrane idealnie, wszystko super ze soba się łączy i gra spójną całość a ty stworzyłaś fantastyczny look! Chętnie bym w niego wskoczyła! Zakochałam się w tej zieleni, jest boska :) Jeżeli chodzi o typową femme fatale to kojarzy mi się jako kobieta z klasą. Cicha, trochę egoistyczna koniecznie z papierosem na długiej lufce. Ubrana w czarną obcisłą sukienkę podkreślającą kształty i na cieniutkich szpilkach. To chyba wizerunek zaczerpnięty z dawnych filmów, myślę że dzisiejsze femme fatale wyglądają inaczej :) Mają długie, bujne włosy. Mocno podkreślone usta. Stylizacje odkrywające pewne części ciała (ramiona, plecy lub uda), idealną figurę z wybrzuszeniem w okolicy biustu i tyłka a także są zalotne, wygadane i bardzo pewne siebie. Tak mi się wydaje :) Raczej taka nie jestem, ale jestem pewna że każda z nas uwodzicielska jest na swój sposób i każda z nas dla odpowiedniego mężczyzny może być famme fatale :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała, aby systematyczność postów powróciła. Niestety najważniejsza osoba, która pomaga/pomagała mi w ich tworzeniu jest zbyt daleko aby wszystko było płynne. Mimo to, staram się aby pozostała jakaś ciągłość w prowadzeniu postów.
      Miałam dokładnie to samo! Jak zobaczyłam ta zieleń pośród pozostałych ubrań, nie mogłam przejsc obojętnie.
      O widzisz Ty widzisz femme fatale w zbliżonej postaci do Audrey albo Marilyn Monroe. Właściwie mi tez troszeczkę tak się kojarzyła:)
      Każda kobietka potrafi uwieść, ale może nie każda jest na tyle pewna siebie, aby pokazać to i owo :)

      Buziaki ❤️

      Usuń
    2. Kochana moja, najważniejsze jest to by blog sprawiał Ci przyjemność, nie pisz więc na siłę tylko w tedy kiedy czujesz że chcesz. My czytelnicy, dostosujemy się i z niecierpliwością będziemy czekać na więcej :) Nie dziwię Ci się, ta zieleń jest hipnotyzująca *.* buziaki! <3

      Usuń
  21. Pięknie wyglądasz 😍
    Stylizacją super☺
    Femme Fatale niekoniecznie, jak dla mnie,musi nosić sukienki-w spodniach też można wyglądać kobieco😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy20/5/18

    Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja!
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam szczerze, że jakbym spojrzała na tą kurtkę na wieszaku, to0 pewnie przeszłabym obok obojetnie. A ty wyglądasz w niej tak świetnie, że też taką chce :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pola-już samo imię jest piękne. Gdybym miała córkę to tylko Polę.
    A femme fatale musi nosić sukienki,które więcej ZAKRYWAJĄ niż odkrywają...

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dużo ciekawych rzeczy widziałem na tym blogu. Będę na jego zaglądał częściej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten blog na pewno wielu polakom się spodoba.Sam tym blogiem po prostu bardzo się zainteresowałem bo takim jestem człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń