Aktywnie na zewnątrz, czyli "co na siebie" podczas wycieczki rowerowej?

      Bardzo ważnym aspektem dla prawidłowego funkcjonowania organizmu jest dostarczenie mu odpowiedniej ilości aktywności fizycznej. Nie musi to być jednak związane z kupnem karnetu i truchtaniem na siłownię czy bieganiem w terenie. (W końcu pewne rzeczy trzeba lubić). Całe szczęście obecnie mamy ogromny wybór aktywności, które można uprawiać na zewnątrz. Zaczynając od rolek, deski, aż do tej najbardziej znanej i popularnej jazdy na rowerze. 
    Chodź wszelakie ćwiczenia kondycyjne (cardio) są dla mnie okropną udręka to przejażdżka rowerowa jest dla mnie przyjemnym ćwiczeniem, połączonym z miłym spędzeniem wspólnego czasu, ponadto jest efektywna w utracie nagromadzonych kilogramów.
       A co proponujecie ubrać na taki wypad rowerowy? Dla mnie musi być przede wszystkim wygodnie, stąd stawiam na stricte sportowy set - bawełniana koszulka, legginsy dopasowane do sylwetki oraz plecaczek- od zawsze miałam dylemat gdzie schować wodę, telefon, okulary? I oto jest malutki modny worek na drobiazgi. Jednak przy doborze takie stroju ważna jest też jakość jego wykonania, dlatego zdecydowałam się zerknąć do dobrze znanego nam sklepu GO SPORT, a tam wpadłam na markę Athli-tech (zobaczcie sami!), która w swojej ofercie ma duży wybór leginsów, t-shirtów oraz staników sportowych o wielu ciekawych printach, szerokiej gamie rozmiarowej, a co najważniejsze znajdziecie tam produkty na każdą kieszeń!
       Z racji, ze jestem typową gruszką, zawsze stawiam na ciemne sportowe sety w szczególności w dolnych partiach ciala. W przypadku górnych- lubię czuć "luz", dlatego dobieram oversizowe, bawełniane (oddychające) koszulki. Całość, czyli leginsy, jak i koszulkę rozwesela szarość i kilka różowych akcentów, stąd nie jest aż tak smutno.  Myślę, że taki zestaw sprawdzi sie idealnie na wycieczkę rowerową, ale nie tylko! Z miłą chęcią przetestuję go podczas treningu siłowego wybierając się na siłownie, jak i podczas wakacyjnej pracy, gdzie wymagany jest ciemny uniform:)
      A wy czym kierujecie się w doborze takich sportowych setów? Jaki typ aktywności fizycznej sprawia wam najwiekszą frajdę?
                                                                                                                               buziaki Pola ;*

|bluzka, legginsy, plecaczek - ATHLI-TECH (klik/here)| buty - Nike |

CONVERSATION

36 komentarze:

  1. Ale piękne zdjęcia! <3
    Ja również na przejażdżki rowerowe ubieram się wygodnie, najlepiej w jakiegoś t-shirta i legginsy lub szorty!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na przejażdżki rowerowe najważniejsza jest właśnie wygoda, inaczej człowiek nie czerpie z "podróży" żadnej satysfakcji, tylko niepotrzebnie się denerwuje. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Nic bardziej nie denerwuje, jak niekomfortowy strój!

      Usuń
  3. Ja ogólnie codziennie kocham luźne, wygodne rzeczy. Bardzo podobają mi się legginsy i ich kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wycieczki rowerowe :)
    świetna stylizacja dla aktywnych :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygoda. Chyba jak widzę każdy na górze w kom preferuje. Jeśli ni ma tego to odciski czy kontuzja murowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co leci XD
    Bluzka,leginsy i jazda.
    A tak zupełnie serio.
    Dodajesz fantastyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło! Choć ostatnio zaczął mi szwankować aparat i bardzo ciężko złapać ostrość na zdjęciu.

      Usuń
  7. Dla mnie cardio to też zazwyczaj udręka :) Jazda na rowerze super, bardzo lubię. I zgadzam się, legginsy, koszulka i lecimy. Zarówno na rower jak i na trening, chodźmy w domu. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo właśnie zapomniałam dodać, że po domu też preferuję dresik :)

      Usuń
  8. Ładny uśmiech i okulary ;). Właśnie jutro zamierzam się wybrać na wycieczkę rowerową :3.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie! nie wiem, jaka obecnie jest pogoda w Polsce, ale w UK ostatnio bije rekordy w wysokości temperatur!

      Usuń
  9. świetna sportowa stylizacja, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Choć sama do końca nie byłam przekonana, czy taka kolorystyka może się jeszcze komuś podobać, patrząc na to, że mamy piękne lato, a pośród niego mnóstwo pastelowych kolorów w obecnych trendach :)

      Usuń
  10. Jessica3/7/18

    Również uwielbiam jazdę rowerem, bardzo fajna sprawa ;) I dzięki za podzielenie się opinią, też na pewno skorzystam z zakupów w tym sklepie, widzę że mają sporo promocji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Sama od wielu lat poszukuję fajnych produktów w Go sport! Pamiętam, że moja przygoda z tym sklepem zaczęła się od zakupu u nich rolek, które mam do dziś! :)

      Usuń
  11. Anonimowy3/7/18

    Świetny zestaw na rower :) Buciki sa na tyle wygodne ze nosisz je na gołą stopę? Nie obcieraja Cie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze do zamkniętych butów zakładam skarpetki, tyle, że są one króciutkie. Polecam Primarkowe! Właśnie takie miałam na sobie :)

      Usuń
  12. Kiedyś jeździłam w zwykłych szortach i tego typu ubraniach ale komfort jaki daje odzież sportowa jest bez porównania :) Zwłaszcza ta oddychająca i odprowadzająca wilgoć :) To co jest mega to ceny w tego typu sklepach :) Praktycznie na każdą kieszeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to:) i nie miewam dyskomfortu związanego z ewentualnymi widocznymi plamami potu na ciele w momencie kiedy jest raz okropnie gorąco, a dwa kiedy faktycznie dajemy z siebie „wszystko” podczas takiej wycieczki. I całe szczęście! Nie każdy jest w stanie kupić leginsy za 150-200zł! :)

      Usuń
  13. Ja też lubię jeździć na rowerze i najbardziej w dresach :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli się idzie na zewnątrz ćwiczyc, to najlepiej ubrać się wygodnie :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygoda to jest najważniejsze, nie mogłabym ćwiczyć w ciuchach w których czuję się niekomfortowo:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam jeździć na rowerze! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też zwykle wybieram ciemne spodnie, za to górę jasną. :D Zgadzam się z Tobą, aktywność fizyczna jest bardzo ważna, dlatego staram się codziennie ćwiczyć w domu. ;) Wyglądasz bardzo ładnie w tym outficie. :)
    Życzę Ci udanych wakacji, aby udało Ci się wypocząć i skorzystać z pięknej pogody! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. That is a cute and sleek active gear look! Hope you enjoyed the beautiful day!

    Marie
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam jeździć rowerem, sprawia mi to ogromna przyjemność i właśnie w takich chwilach zdecydowanie najlepiej jest ubrać się najwygodniej ! Świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne zdjęcia! Wygoda jest zdecydowanie najważniejsza :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia, wyglądasz fantastycznie :) jeżeli chodzi o aktywność fizyczną, zawsze staram się ubierać jak najwygodniej, aby nic nie krępowało moich ruchów. Często jeżdżę na rowerze, rolkach albo gram w piłkę :) Za to kocham lato, że można robić te wszystkie fantastyczne sportowe aktywności :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo lubię obcisłe legginsy i krótki top, gdyż moim głównym sportem jest fitness i taniec. Z drugiej strony mam też krótki set ze spodenkami. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia ;)
    ja lubię jazdę na rowerze,tak najlepiej jest zobaczyć nowe miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jestem wielką fanka jazdy na rowerze, choć częściej biegam ;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny! Dziękuję za udostępnienie informacji. Jest to bardzo pomocne w zwiększaniu mojej wiedzy w tej dziedzinie. Dzięki za twoją pomoc i życzę powodzenia w twoim biznesie

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem ten blog na pewno jest bardzo interesujący dla każdego.Takie jest moje skromne zdanie na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja od kilkunastu miesięcy jestem bardzo aktywny.Nikt naprawdę nie jest taki jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ogólnie uwielbiam aktywność na dworze, ale nie rower :) rolki czy nawet jogę na świeżym powietrzu - tak, ale nie rower :D

    OdpowiedzUsuń