Czas wolny idealnym momentem na rozwój.


   Niekiedy potrzebna jest odskocznia, chwila wytchnienia czy po prostu zmiana rutyny. Przypuszczam, że wy też od dłuższego czasu czujecie zmęczenie dniem codziennym? Tym bardziej w obecnej sytuacji Covidowej i nie tylko.. ale już o naszej kobiecej walce nie będę wspominać, bo jesteśmy bombardowani tymi informacjami od kilku dni z każdej strony.   

  Co nie co musiałam odpocząć od social mediów. Podczas przerwy uznałam, że trzeba, co nie co zmienić swoją rutynę i zacząć w siebie inwestować..  gromadzić wiedzę, bo ta niestety ulotna zapewne wkrótce będzie potrzebna. 

 Ze względu na wirusa jest teraz większy wybór kursów online i tak zaczęłam na nowo w pewnym sensie studiować:) Ze względu na pracę na drugą zmianę poświęcam czas na naukę z rana, czasami robię sobie powtórkę późnym wieczorem, wszystko zależy od planów. Ten czas zazwyczaj spędzam w piżamie, dresiku albo chociażby takim kombinezonie (Grey Jumpsuit Loungewear), który widać na zdjęciach pochodzący z Femmeluxe. Poza tym uznałam, że czas wrócić na łamy bloga, chociaż ostatnio zauważyłam, że zdecydowane większe zainteresowanie odbiorców jest wśród postów na instagramie. Co o tym sądzicie? Też zdecydowanie więcej czasu spędzacie na insta? A co sądzicie o tym nowym koszulowym trendzie? Ta koszula (Pink Pocket Shacket) w formie właściwie kurteczki, ponieważ na podszewce ma polarek była moim must have w tym sezonie. Zauważyłam ją u niejednej dziewczyny na insta, natomiast tutaj w Anglii nie widziałam w niej jeszcze nikogo, stąd mogę się poczuć troszkę wyjątkowo:) Ze względu na to, że wyszłam się tylko trochę przewietrzyć i w końcu na chwilę przestało padać mogłam zrobić kilka zdjęć. Co sądzicie o takim domowym wdzianku, czy nowym trendzie z koszulową kurteczką?

                                                                              buziaczki Pola👄


P.S Polecam również inne ciekawe działy odzieży: STAY AT HOMEDRESSESSHOES

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. Ze mną jest zupełnie odwrotnie, bo zdecydowanie więcej czasu spędzam tutaj niż na insta:) Bardzo fajna koszulowa kurteczka, ale najbardziej z całej stylizacji podobają mi się buty, świetne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie najważniejsze jest blogowanie :) Zwłaszcza teraz, kiedy sytuacja na świecie nie wygląda optymistycznie warto jakoś się od tego oderwać.
    Super kochana wyglądasz; tak promiennie; cudowny uśmiech.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja,ta bluzko kurtka jest mega fajna, super to wszystko wygląda pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Wspaniale wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. bogdan1/11/20

    Wczoraj od znajomego dowiedziałem się o numerze 514 455 736 .Ten numer jest do bardzo dobrej firmy która zajmuje Issę odszkodowaniami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo wyglądasz w tej Stylizacji😍
    Ja ostatnio mniej czasu spędzam na Instagramie 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja spędzam zarówno dużo czasu na blogu jak i na instagramie :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja staram się rozwijać i próbować nowych rzeczy ;D

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja :) My bardzo lubimy ten 'koszulowy trend'

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam chyba odwrotnie, ostatnio opuściłam się na Instagramie. Ale nie żałuję, nic na siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra stylizacja, a koszula podoba mi się najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wdzianko wygląda na naprawdę wygodne, a to podczas częstego siedzenia w domu rzecz niezbędna. Oprócz tego ładnie się prezentuje :). Fajnie, że wolny czas poświęcasz dokształcaniu się. Cenię bardzo. Sama myślałam nad jakiś kursem ale wiecznie coś sobie do roboty znajduję i odkładam :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo inspirujący wpis. Ostatnio miałem sporo wolnego czasu i również starałem sie go jak najlepiej wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń