Moje osiemnaste urodziny!

 Tak jak obiecałam nadszedł czas wrzucić parę zdjęć z mojej 18-nastkowej zabawy. Zabawa trwała, aż do w pół do czwartej. Wszyscy wyszli zadowoleni i wymęczeni (niestety był to piątek) wobec tego każdy zużył maksimum swojej energii! Tak jak pisałam w mojej liście 101 in 1001 dni miałam zamiar przygotować swoją osiemnastkę i tak się stało. Zatem mogę wykreślić kolejny punkt na tej liście:) Myślę, że w grudniu ją edytuję i dopiszę postępy. Na razie zapraszam do oglądania fotorelacji! Poczujcie się jak gdybyście byli tam ze mną!:)

Całuję Pola <3


                             
       Zapraszam na fanpage
                  

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Ale pięknie wyglądałaś, na prawdę ślicznie! Zabawa widać była przednia, gości było sporo. Super fotorelacja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądałaś, a po minach gości sądzę, że zabawa faktycznie była bardzo udana. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że było śwoetnie <3


    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Impreza musiała być naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń