Bawełna czy poliester?

       

      No właśnie! Dla mnie to kluczowe pytanie: Bawełna czy poliester? Jak kompletujecie swoją garderobę? Przyglądacie się z czego jest wykonana dana bluzka czy sukienka? Ja zawsze! W szczególności, kiedy szukam ubrań online lub stacjonarnie na okres letni, jedną z najważniejszych rzeczy (zaraz po tym czy coś mi się podoba:) jest sprawdzenie materiału. 
     Nie oszukujmy się, ale w tych stricte poliestrowych można się zadusić, poza tym często można stworzyć sobie niejedną mokrą niespodziankę pod pachą czy na plecach. Niestety często przy zakupach online nie ma informacji o składzie, czego mam przykład na poniższych zdjęciach. 
      Uzyskałam możliwość skompletowania kilku swoich stylizacji razem z FEMMELUXE. Skoro taka się nadarzyła uznałam, że muszę zaopatrzyć się w Crop Top, którego brakowało w mojej szafie (ten: White Ribbed Off The Shoulder Crop Top). I właśnie tutaj w kwestii materiałowej się zawiodłam - ten prezentowany ma aż 85% poliestru, więc na te nadchodzące cieplejsze dni może się do końca nie sprawdzić. Ale nadrabia swoim krojem - jestem mega fanką hiszpanek, dlatego te opadające ramiona są strzałem w dziesiątkę. Chyba nikogo nie zaskoczę, iż latem choruję na biel, w szczególności kiedy wypracuję dobrą opaleniznę. Całość zestawiłam z moją bawełnianą marynarską ołówkową spódniczką i najwygodniejszymi koturnami. 
Co myślicie o takim eleganckim secie? Dajcie znać! jeżeli chcecie rzucić okiem, co proponuje strona to polecam sekcje: SUKIENKITOPY i SPODNIE.

buziaki Pola💋
 |CROP TOPWhite Ribbed Off The Shoulder Crop Top| SPÓDNICZKA, OKULARY- butik Markus| PASEK - Primark| BUTY - Next| NASZYJNIK - Apart|KOLCZYKI - prezent|

CONVERSATION

26 komentarze:

  1. ja wole ciemniejsze kolory ale Ty wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szczerze mówiac w ogóle nie patrzę na materiał :x
    Outfit piękny, ostatnio bardziej polubiłam biel i chętnie ubrałabym się w takie coś :)

    Miłego dnia!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. komplet jest bardzo fajny, razem to wygląda wręcz zajwiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny masz naszyjnik! :)
    Miłego dnia, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szczerze mówiąc coraz częściej staram się zwracać uwagę na materiał. Ważne by był on przyjazny i delikatny dla skóry.
    Ślicznie kochana wyglądasz, bardzo promiennie! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie motyw marynarski i ta spódnica mi go przypomina - całość rewelka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wole bawelne :) ale kupuje co mis ie podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej nie mam zwyczaju patrzenia z czego wykonany jest ciuszek. Chyba ze mi na czymś zależy- np na trzymaniu ciepla, to zwrócę uwagę żeby nie marznąć na nartach :D a co do stylizacji- przepięknie to Pani skomponowała!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post.Jakoś nigdy nie zastanawiałam się nad składem kupując rzeczy. Chyba czas zacząć.Pozdrawiam. Piękna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :) ja zwracam uwagę na materiał, nie lubię poliestru i źle się w nim czuję, może być jako niewielki dodatek, ale nie może stanowić głównego składnika :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Staram się zwracać uwagę na materiały z jakich są wykonane rzeczy, ale czasem mimo wszytko ich fason wygrywa i kupuje coś gorszej jakości bo bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, jednak ja zwracam dużą uwagę na skład materiału. Wolę mniej, za to porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bluzka i buty. Cały strój ładnie się prezentuje 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna spódniczka, uwielbiam marynarskie paski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem oczarowana stylizacją, totalnie w moim stylu. <3 Pięknie wyglądasz. :):*

    OdpowiedzUsuń
  16. love the outfit and your photos are so playful and cute. love it!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie bawełna! Poszukiwanie nowych ubrań zaczynam od zaznaczenia: moda ekologiczna itp. Dzięki temu nie wyskakują mi później żadne sztuczne twory. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja przyznaję, że rzadko kiedy patrzę na materiał :o!
    Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zawsze sprawdzam i zdecydowanie zawsze wygrywa bawełna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fanatstdycznie się ubrałaś! a ja przyznam szczerze, że nie zwracam uwagi w ogóle na materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja częściej niż na materiał zwracam uwagę na krój ale jakby nie patrzeć bawełna wygrywa :D Pięknie wyglądasz. Bardzo podoba mi się Twoja stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! ;) Zwracam uwagę na skład materiałowy ubrań. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie łatwo upolować fajny materiał w dobrej cenie. jakby nie było ślicznie wyglądasz w tym topie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie bawełna, jak mam wybór to tylko ona:)

    OdpowiedzUsuń