#Ostatnie3Lata: Wygrałaś prezent na facebooku?

    

        Nie wiem jak wy.. ale ja nigdy nie miałam szczęścia do wygranych! Ani trochę! W zdrapkach to zawsze ja miewam tą przegraną, natomiast Patryk wygraną, na facebooku wszelakie konkursy omijały mnie szerokim łukiem, aż do zeszłego roku kiedy to BOSKA BOŻENKA wrzuciła post z nagrodą w postaci sesji zdjęciowej. Jak widać poniżej, tym razem się udało! 
           Złożyło się wręcz idealnie, ponieważ odbyła się ona w moje 24 urodziny! (Tak właściwie sesję przekładałyśmy z dobry rok, chciałam żeby uczestniczył w niej Patryk) Ale wyszedł z tego piękny prezent Bożenko!:) Na sesję zabrałam zieloną maxi z mosquito, a za plener służył nam Ogród japoński oraz Pergola we Wrocławiu. Dziękujemy za cudowną atmosferę i piękne uwiecznione wspomnienia!
           A czy wam udało się niegdyś coś wygrać na facebook'u? Może macie o wiele więcej szczęścia ode mnie?
buziaki Pola👄


CONVERSATION

20 komentarze:

  1. Sesja to zawsze dobry prezent, ale też świetna pamiątka :) Super zdjęcia aczkolwiek brakuje mi ostrości na Waszych buźkach i zdjęcia są lekko rozmazane ;d Jestem fotografem, więc skupiam się na takich rzeczach za co Cie przepraszam :)
    Ale ogólnie pięknie wyglądacie i masz śliczną sukienkę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz mnie za co przepraszać! Temu właśnie służy dobra opinia! Nie wiem czy to nie jest moją winą, że ta ostrość zniknęła, ponieważ zmieniałam rozdzielczość zdjęć do bloga, aby go mocno nie obciążyć, dodawałam też znak wodny, jak i troszkę podkręciłam pod siebie pewne parametry i tym być może utraciłam ich lepszą jakość. Wiem, wiem że siedzisz w tej tematyce, bo lubię sobie poczytać Twoje wskazówki :D

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i tez gratuluję! Ja niestety też nic nigdy nie wygrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Piękna wygrana :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19/5/20

    Świetna sesja zdjęciowa :D Byłam w Ogrodzie Japońskim we Wrocławiu i przyznam,
    że to piękne miejsce :D Na facebooku nie zdarzyło mi się niczego wygrać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekna sesja. Mnie udało się kilka razy wygrać w konkursach na fejsie, ale to było dawno temu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna sesja 😍
    Przepięknie razem wyglądacie 😍
    Udało mi się kilka razy wygrać, m.in właśnie w tych zdrapkach ,choć nie były to kwoty bardzo duże a typu 5 złotych to jednak taka wygrana zawsze cieszy 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi raz udało się wygrać na instagramie;) Jakiś kosmetyk z tego co pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia! I ta sukienka! Obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i śliczna sukienka. Mi niestety nigdy nie udało sie nic wygrac na Facebooku za to moja koleżanka wygrała juz kilka razy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie te zdjęcia są cudowne, nie mogę się napatrzeć ;*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej sesje, zdjęcia wyszły bardzo fajne. Co do wygranych: darmowy manicure żelowy się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Ci serdecznie wygranej! Sesja zdjęciowa wyszła wspaniale. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taką samą sukienkę! :D
    Mnie czasami udało się wygrać w rozdaniach kosmetycznych na blogach i na insta, ale to ze 3 razy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja wręcz odwrotnie :P stosunkowo często wygrywam konkursy na instagramie czy facebooku :P zdjęcia super, bardzo radosne :) taka sesja to zawsze świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo duże zainteresowanie jest tym blogiem.Sam także na tym blogu zostanie.

    OdpowiedzUsuń