Cukierkowa część garderoby.

     Czy któraś z was chciałaby chociaż na chwilę znowu poczuć się jak mała dziewczynka? Wskoczyć w różową sukieneczkę, uczesać dwa kucyki, wziąć misia pod pachę i zjeść lizaka? Ja czasami po części tak! Co prawda do piaskownicy nie wypada mi już wracać, ale ubrać coś cukierkowego już mogę:) I tak mam dzisiaj neonowe różowe spodenki w połączeniu z t-shirtem z napisem "Got a connection"(FEMMELUXE) - a propo połączenia z dzieciństwem! A do tego towarzyszy mi ogrooomny lizak! Chyba nie może być już bardziej słodko haha! 
   I co o tym sądzicie? jeżeli chcecie rzucić okiem, co jeszcze proponuje strona to polecam sekcje: SUKIENKITOPY i SPODNIE.

buziaki Pola😍

 |bluzka - FEMMELUXE| spodenki - Primark| Katana - M&S| Trampki - Primark| Okulary -Markus|

CONVERSATION

27 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz :) Ja takie stylowki lubie choć nie mam żadnych spodenek w takim kolorze. Podoba mi die Twój bukieciki z lizaków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten bukiecik robi największą furrorę!:)

      Usuń
  2. Kolorystyka tej stylizacji ,pięknie pasuje do Twojej urody 😍
    Przepięknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym chyba musi być. Lubię swoją oliwkową karnację, przez to biel i neony świetnie z nią współgrają:)

      Usuń
  3. Anonimowy30/5/20

    Świetna sesja zdjęciowa i fajna stylizacja :D Taki bukiet lizaków na pewno jest przepyszny ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że ich nie jem, bo jestem na diecie haha:D ale kiedyś byłam fanką niebieskich chupa-chupsów - tych o smaku coca-coli.

      Usuń
  4. Ahh już czuć wakacje :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Przydałby się jakiś wyjazd!

      Usuń
  5. Superanckie ujęcia! <3 Czuć powiew wakacyjnej aury.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię poczuć się jak dziecko i założyć kolorowe, pastelowe rzeczy! Masz prześliczną buzię! A outfit bardzo fajny, w moim stylu ;)

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna koszulka

    OdpowiedzUsuń
  8. You look very beautiful! 👏👏👏 Happy weekend! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :) uwielbiam takie jeansowe kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość lata spędzam w różu :) A najmłodsza już nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajna kurtka, szukam właśnie takiej

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny strój, najbardziej spodenki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to one skradły moje serducho! Jak je zobaczyłam musiałam je mieć!

      Usuń
  13. Słodko wyglądasz używając różu. Dziewczęcy wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz super! a co do mega lizaka to w ogóle kosmos :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zdjęcia:) Stylizacja super! Ja nadal nie wyrosłam z różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny dziewczęcy look, ale ja już bym sie tak nie ubrał 😁 nie ten wiek 🤭

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten blog oceniam bardzo wysoko. Z tego logu naprawdę można się bardzo dużo dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem takiego samego zdania jak mój poprzednik. Nic dodawał nie będę.

    OdpowiedzUsuń