#Ostatnie3Lata: Wszystkiego najlepszego Kochanie! - Pomysł na PREZENTY

                                                 ⧪⧪⧪
   #Ostatnie3Lata - tym hasztagiem rozpoczynam serię wspomnień w połączeniu z bieżącymi wydarzeniami, po dłuższej nieobecności na blogu, które pokrótce przedstawią; co się u mnie działo, jak bardzo się zmieniliśmy i co mamy w planach (oczywiście nie każdego to musi interesować), ale..! Może też ona fajnie zainspirować (tak jak w tym poście), pomysłami na prezenty dla swojej połówki. 

⧪⧪⧪

"23 URODZINY"

      Związek wystawiony na próbę funkcjonowania na odległość. Lataliśmy do siebie możliwie jak najczęściej. Wówczas sprawialiśmy sobie najwięcej niespodzianek (myślę, że było to o wiele prostsze). Przyleciałam do Patryka w tajemnicy, późnym rankiem (jeszcze dobrze spał, po ciężkiej nocy). Po drodze zaopatrzyłam się w ogromne balony. Przygotowałam niespodziankę i poszłam Go obudzić... 

       W prezencie otrzymał NESESER (lubi latać z takim bagażem), ALBUM wypełniony zdjęciami, biletami itp. z całego okresu naszego związku, CZEKOLADĘ Milka Oreo (wtedy za nią szalał) oraz LIST (jak co roku, taka nasza tradycja). 
            Radość nie do opisania! I właśnie takie momenty w naszym życiu wspomina się  najdłużej! Mój pobyt trwał kilka dni, po czym wróciłam do Polski.


                                                   ⧪⧪⧪
⧪⧪⧪

"24 URODZINY"

       Tym razem przyszła Jego kolej na przylot do Polski. Chciałam zrobić coś  mega widowiskowego.. (znacie tą reklamę z Rafaello i balonami wylatującymi z samochodu?) - taak, właśnie to chciałam zrobić. Załadować cały samochód balonów z helem, a w momencie otwarcia przez Patryka bagażnika.. no cóż było by co podziwiać z wieży kontroli lotów. Jednak wiedząc, że odbieram Patryka z lotniska nie wchodziło to w rachubę (jeszcze miałabym na sumieniu co najmniej 300 pasażerów), dlatego w samochodzie umieściłam prezent i kilka baloników. Niestety w momencie otwarcia drzwi rozwiał je wiatr i nie było zamierzonego efektu, ale co poradzić. W każdym razie przejdźmy do prezentu:)

   Myślę że akurat ten, jak i następny jest dostosowany do konkretnej grupy odbiorców, a mianowicie muzyków. Mowa tu o MULTI-EFEKCIE do gitary. Był to nieoczekiwany prezent, dlatego też radość była jeszcze większa, a co widać po zdjęciach sprzęt od razu poszedł w ruch!

⧪⧪⧪
⧪⧪⧪

"25 URODZINY"

     Od zeszłego roku mieszkamy już razem, a co za tym idzie zrobienie niespodzianki pod czyimś okiem zazwyczaj kończy się fiaskiem. Imprezę urodzinową dla obydwu Panów ze zdjęcia zaplanowaliśmy już wcześniej, natomiast prezenty przynosił kurier. Ile to się trzeba nakombinować, kiedy pada pytanie "co znowu zamówiłaś?" - znacie to? Ale udało się! 
       Główny prezent był oczywiście muzyczny, czyli INTERFEJS AUDIO - popularnie nazywany DŹWIĘKÓWKĄ. Kolejny to  Drewniany boks z WINEM z 1995 r. (nasz rocznik) z otwieraczem, korkiem itp., KOSZULKA z napisem na tą okoliczność oraz własnoręcznie robiony CHUPA-CHUPS (ze względu na przezwisko w pracy - taki żarcik). Finalnie nie mogło zabraknąć TORTU  z Koroną (a propo Koronawirusa) zamiast świeczek :)

⧪⧪⧪

⧪⧪⧪
Czy zainspirowaliście się, którymś z prezentów? Uważacie że lepsze są te jawne czy utrzymane w tajemnicy? Lubicie zaskakiwać swoje połówki? Może macie już jakieś pomysły, które zainspirują mnie na kolejny rok? 

Dajcie koniecznie znać w komentarzu! 


                                                                                          buziaki Pola😍


CONVERSATION

22 komentarze:

  1. Tort z Corona jest super :0 lubie to piwko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go zobaczyłam na pintereście to wiedziałam, że będzie to idealny pomysł do realizacji! :D

      Usuń
  2. Takie prezenty to swietny pomysl. Oj zaczynam zazdrościć! Haha super

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy takich prezentach poprzeczka jest już wysoko postawiona. Strach pomyśleć co będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda nasza znajomość włącznie ze związkiem trwa ok. 10 lat. Jeszcze jakiś czas temu martwiłam się, że nie będę miała pomysłu na kolejne prezenty. Jednak zawsze coś nowego pojawi się na rynku, poza tym Patryk jest dość wszechstronny i to też ułatwia zadanie. Zdaję sobie sprawę, że te prezenty są też z wyższej półki, ale tu przyznaje się bez bicia - lubię dawać takie upominki. Mogła bym szukać czegoś tańszego, ale kiedy wiem że dany prezent spełni czyjeś marzenia to po prostu pracuje troszkę więcej i odkładam. Ponad to plan na prezent mam z naprawdę dużym wyprzedzeniem, więc czasu na odkładanie gotówki jest wtedy mnóstwo :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię dawać takie kreatywne prezenty, zawsze w tajemnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie najlepsze są te w tajemnicy 🙂
    Bardzo mi się podobają te pomysły 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie najlepsze! Najgorsza jest tylko ich realizacja.

      Usuń
  6. Fajne pomysły! Naprawdę fajne;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale czad!! on ma z Tobą cudownie <3rewelacyjne prezenty i na maksa przemyślane a nie takie ot tak o ybleby po prostu coś dać :) cudownie ;) uwielbiam ;) aż żałuję, że mój mąż ma urodizny w grudniu ;D mega bym zrobiła mu jakąś niespodziankę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ma! Ale do pewnych rzeczy, a tym bardziej takich fajnych łatwo się przyzwyczaić :D hihi, dopiero masz zagwozdkę biorąc pod uwagę fakt iż obok są święta!

      Usuń
  8. Bardzo inspirujące :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pomysły! Ja zdecydowanie stawiam na niespodzianki, chociaż zawsze praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy14/5/20

    Myślę, że z takich pomysłów na prezent każdy byłby zadowolony :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś kreatywna. Ma z Tobą dobrze i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  12. to ciasto z koroną mnie zabiło haha
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  13. wow wszystko świetne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciężko jest utrzymać mi prezent w tajemnicy, bo jak już go kupię, to jestem taka zadowolona, że chciałabym już wtedy dać go osobie obdarowywanej. Ale na szczęście z roku na rok idzie mi coraz lepiej i mniej mnie kusi, by dać prezent wcześniej. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite prezenty :D Staram się co roku zaskakiwać swoją połówkę, chodź to nie łatwe zadanie :) Kiedyś dostał wielką torbę słodyczy, a pod nimi było picolo :D Piekę mu też zawsze wymyślne torty :D Ma urodziny w sierpniu, więc jeszcze coś wymyślę, bo na razie nie mam planów na prezent :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Tort i chupa chups sa świetne. Ogólnie to genialne prezenty. Z pomysłem i zaskakujące :) Twój przylot w 23 urodziny musiał byc dla niego najlepszym prezentem :) . Ja wole prezenty utrzymywane w tajemnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zestawienie, ale jeśli szukacie czegoś jeszcze zajrzyjcie na stronę https://grawercom.pl/. Znajdziecie tam mnóstwo produktów.

    OdpowiedzUsuń