Jakie masz pasje?

      Dzisiejsze miejsce i atrybuty do zdjęć nie są przypadkowe, ponieważ chciałam zapytać o wasze pasje. Od dzieciństwa towarzyszyła mi muzyka. Mama szybko wyłapała, że mam zdolności wokalne i wspólnie startowałyśmy w wielu konkursach piosenki. Z czasem zapisała mnie na zajęcia gry na skrzypcach i organach. Instrumenty mnie nigdy nie pochłaniały, tak jak śpiew. W momencie ukończenia szkoły odłożyłam je na bok. Jednak mój luby jest pasjonatem gry na organach i gitarze, dodatkowo uwielbia gadżety z tym związane. Jak widać na zdjęciach zainwestował w odpowiedni sprzęt i stworzył mini studio nagraniowe. Dodatkowo po części zaszczepił we mnie chęć powrotu do gry na instrumentach i ostatnio kupiliśmy skrzypce elektryczne. Nie mamy w dniu zbyt wiele czasu na kształtowanie swoich pasji, ponieważ pracujemy w trybie drugiej zmiany, stąd korzystamy z naszych gadżetów tylko w dni wolne od pracy. Z rana nie chcemy męczyć sąsiadów naszymi ariami:) Mimo to, staramy się nie zaprzepaścić naszych talentów i mamy nadzieję, że niegdyś zaszczepimy tą muzyczną pasję w przyszłej rodzinie. Więcej o muzyce  i pasji , którą razem kształtowaliśmy podczas pracy, tutaj: WESELNY KLIMAT I PRACA ORKIESTRY OD KUCHNI
   A dzisiaj na zdjęciach dresik ze znanego Femmeluxe (loungewear set), który idealnie wpisuje się w domowe klimaty. Polecam również inne zakładki: SUKIENKITOPY i SPODNIE.
   A jakie są wasze pasje? Może też od dziecka towarzyszy wam muzyka? Jesteście duszami artystycznymi?

buziaki Pola👄



CONVERSATION

30 komentarze:

  1. Warto się rozwijać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Bez tego nasze życie było by nijakie!

      Usuń
  2. Wow! Super! Moją pasją od dziecka też była zawsze muzyka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, a co konkretnie? Śpiew, instrumenty? Może taniec?

      Usuń
  3. Super że macie wspólna pasje -to zawsze zbliża do siebie ludzi ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooj zdecydowanie! Właśnie to wpłynęło na fakt, iż w ogóle jesteśmy razem:)

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam talentu do grania na tego typu różnych instrumentach. Bardzo ładnie prezentuje się ten dres 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na pewno masz jakiś inny talent! Może jeszcze nieodkryty!

      Usuń
  5. Wspaniały!.
    Okazuje się, że masz duży talent artystyczny.
    Nadal się rozwijaj, przyjacielu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę! Ja mam zdolności do instrumentów (pianino, gitara), ale śpiewać w ogóle nie umiem :( Chciałabym się kiedyś nauczyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli masz słuch muzyczny! W takim razie to tylko jeden krok do tego aby zacząć śpiewać:)

      Usuń
  7. Super, że ta pasja została z tobą! U mnie podobnie w dzieciństwie królowała muzyka, później jakoś ona zanikła. Obecnie moimi największymi pasjami są podróże i skoki narciarskie :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie może warto ten temat odświeżyć? Oczywiście podróże to też coś co kocham! Ale na razie nie ma jak się na nich skupić!

      Usuń
  8. Nie mam niestety żadnego talentu muzycznego, ale doceniam talenty innych i lubię posłuchać dobrych utworów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Talentu muzycznego nie mam ale moją pasją jest rękodzieło:D Uwielbiam tworzyć coś z niczeho:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę jak Ci zazdroszczę! Tego mi właśnie brakuje!

      Usuń
  10. wow! zazdroszczę tak fajnej pasji :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym być utalentowana muzycznie :/
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie! Zawsze chciałam śpiewać ale niestety nie mam głosu :P za to od dziecka tańczyłam i strasznie żałuję że już tego nie robię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe życie jeszcze przed Tobą, może warto do tego wrócić!:D Tym bardziej jeżeli sprawiało Ci to przyjemność!

      Usuń
  13. Ja śpiewać ani grać na instrumencie niestety nie potrafię. Przez wiele tan trenowałam taniec a teraz jedynie raz na jakiś czas zdarza mi się do tego wracać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt, że o tym nie zapomniałaś! Ja też na długo odłożyłam grę na instrumentach, ale teraz staram się do tego wracać!

      Usuń
  14. Super, gratuluję zdolności muzycznych :) od paru lat moją pasją jest gotowanie i blogowanie, oprócz tego uwielbiam podróże :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zaszczepiłabym od Ciebie to gotowanie!:)

      Usuń
  15. Anonimowy15/7/20

    Świetne zdjęcia :D Muzyka zdecydowanie towarzyszy mi od dziecka, a duszę mam raczej typowo artystyczną :D Na instrumentach zbytnio nie potrafię grać, jednakże kocham śpiewać :D
    Trzy lata temu udało mi się zająć w wokalu trzecie miejsce i tym samym zdobyć wymarzony zestaw do karaoke :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń