Który to dzisiaj?


   Być może jesteś osobą, która mnie nie zrozumie, albo wręcz przeciwnie, może nawet byłaś w tej sytuacji... 
   Moment, w którym pojawia się ogromna tęsknota za domem, rodziną i przyjaciółmi znajdującymi się wiele kilometrów stąd. Tęsknota, kiedy przebywasz na obczyźnie, a masz ochotę ich tak mocno przytulić, porozmawiać przy kawce czy po prostu zobaczyć. Właśnie tak teraz się czuję, mam ochotę rzucić wszystko i lecieć do Polski, ale do tej pory nie było to możliwe. Pandemia zniweczyła masę planów wyjazdowych i tym sposobem od połowy roku nie byłam w swoim kraju. Teraz wręcz odliczam. Pozostały niespełna dwa tygodnie do lotu, szkoda tylko, że to i tak krótki "wypad".. 
   Z dnia na dzień mam ochotę wrócić na stałe, ale ciągle w głowie tkwią cele, które mają mi pomóc i ułatwić jakiś start w rodzinnym mieście. Czy uda mi się dotrwać i je zrealizować? Czy nie będzie trudno odnaleźć się we własnym kraju po powrocie? Na co dzień nurtują mnie te pytania, a czas ucieka..
   No nic, nie ma sensu się użalać, trzeba spojrzeć na to pozytywnie, za chwilę będę w swoim domu!
  Wracając do samych zdjęć. Czy zdarza wam się kupić coś, idąc za trendem, a potem wychodzi na to, że ta rzecz wisi w czeluściach szafy? Tak miałam z widoczną sztruksową sukienką, imitacją ogrodniczek. W zeszłym roku, w okresie letnim był na nie  ogromny szał, w tym roku dalej wpisują się w trendy. Uznałam, że albo ją ubiorę albo sprzedam. Wypadło na to pierwsze. Miłym zaskoczeniem było to że stała się bardzo luźna ze względu na to, że nieznacznie mnie ubyło. Ale.. lubię ten luz! I to poczucie, że jednak coś się dzieje, mega pozytywnego! Do sukienki ubrałam LILIOWY CROP TOP z Femmeluxe. I tutaj znowu poniosła mnie obecna moda, bo zakochałam się w tej odmianie fioletu. Dodatkowo zauroczył mnie ten wycięty dekolcik. Co sądzicie o tego typu sukienkach? Lubujecie się w tych standardowych ogrodniczkach? Czy pokochałyście w tym roku fiolet i jego pochodne?

buziaki Pola👄


Więcej w zakładkach:  SUKIENKITOPY i SPODNIE.
|SUKIENKA - Primark|BLUZECZKA - Femmeluxe|BUTY - LovetShoes| PLECAK - Ebay|

CONVERSATION

27 komentarze:

  1. Nie dziwię Ci się, że tęsknisz za bliskimi, też bym tęskniła gdybym Prz z długi czas była za granicą. Bardzo fajnie wygląda ta sukienka, aż naszła mnie ochota żeby sobie podobna kupić 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to koniecznie szukaj w sieciówkach, na pewno jakaś się znajdzie! <3

      Usuń
  2. Bardzo ładna sukienka! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Liliowy top zdecydowanie górą :) Bardzo mi się podoba ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4/7/20

    Ja nie przepadam za ogrodniczkami, ale Twoje bardzo fajnie się prezentują :D
    Dobrze wiem jak to jest tęsknić za rodziną i przyjaciółmi, ale cóż takie życie.
    Fajnie, że odwiedzasz Polskę i swój rodzinny dom nawet na kilka dni. Zawsze to jakieś oderwanie od codziennych obowiązków. Myślę, że gdybyś wróciła na stałe do Polski to szybko byś się odnalazła mając przy sobie wsparcie rodziny oraz przyjaciół :D Świetne fotki :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tego oderwania brakuje mi najbardziej. Ta szara codzienność zabija!

      Usuń
  5. Z tą tęsknotą nie jest łatwo i doskonale wiem co czujesz bo jeszcze jakiś rok temu miałam podobnie. Z czasem będzie tylko lepiej ;) sukienka bardzo fajna i ten fioletowy top ma cudowny kolor. Ja jakoś nie mogę nic w tym kolorze kupić bo jak już coś znajdę to jest od razu wykupione 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie tak jak mówisz. A wiesz, że ja też? Coś sobie upatrzę, to albo nie ma rozmiaru, albo ktoś mi to sprzątnie sprzed nosa!

      Usuń
  6. Tak pamiętam ten szał na te spódniczki, sama miałam ową jednak ja wybrałam opcję drugą i ją sprzedałam, bo nie do końca dobrze się w niej czułam.
    oj z tęsknotą nie jest łatwo
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy też nie wiem czy u mnie nie skończy się na paru wypadach w niej samej, bo jest dość krótkawa :D

      Usuń
  7. Tak daleko od domu rodziny to z pewnością musi być ciężkie. Ja raczej rzadko kupuje coś co później leży w szafie ale mam kilka takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja czasami poniosę się jakiejś modzie, albo szałowi zakupowemu i później baach.. leży.

      Usuń
  8. Musi to być bardzo ciężkie dla Ciebie - z tą tęsknota nie jest tak latwo...
    Zdarzyło mi się kupić kilka razy coś co było modne ,a potem to wisiało w szafie...
    Pięknie wyglądasz 😍
    Mam już body w tym modnym kolorze ☺
    Śliczna jest ta bluzeczka 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie jest i nawet internet i rozmowy tego nie rekompensują. Mi to się już zdarzyło wiele razy. To co robiłaś z tymi rzeczami? Sprzedawałaś czy oddawałaś w spadku:D

      Usuń
  9. Nigdy nie byłam jeszcze w takiej sytuacji jak ty jeśli chodzi o tęsknotę za domem, Polski. Co to stylizacji to naprawdę bardzo ładna!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie dziwię Ci się, że tęsknisz... Też by mi brakowało bliskich. A jeżeli chodzi o stylizację to wyglądasz super. Ja co prawda nie przepadam za tym fasonem, ale Ty wyglądasz w niej bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódniczka! Wyglądasz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio na szczęście nie mam potrzeby kupowania ubrań. Korzystam z tego co mam w szafie. Jeśli już się zdarzy to są to przemyślane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym tak chłodno oceniać sytuację w sklepie, jak Ty. Wychodząc z założenia że przecież mam wystarczającą ilość rzeczy!

      Usuń
  13. Pamiętam jak 20 lat temu nosiło się ogrodniczki ;) Ja je lubiłam i bardzo podoba mi się sukienka w takim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć za chwilę skończę 25 lat to i ja pamiętam, co nie co te czasy!:D

      Usuń
  14. Przykro mi, że znalazłaś się w takiej sytuacji. Na pewno ogromnie tęsknisz za bliskimi. Mam nadzieję, że już nic Ci nie przeszkodzi tym razem i będziesz mogła miło spędzić czas w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj ja jednak bardzo dokładnie przemyślę, zanim kupię coś pod wpływem chwili. Liliowy top piękny, ale to kolor nie dla mnie, fatalnie w nim wyglądam. Ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Choć nie wyjechałam z kraju to też tęsknię za rodziną. Mam ich wszystkich ponad 200km od mojego miejsca zamieszkania. A co do ciuszków to niestety czasem się zdarzy taki zakup :P

    OdpowiedzUsuń