Shopping Queen.


       Ale byłam zszokowana, kiedy usłyszałam że największe centrum handlowe w obrębie Londynu zbankrutowało! Oczywiście w dużej mierze winowajcą był korona wirus.. W związku z tym od razu zdecydowaliśmy się zobaczyć czy są jakieś fajne promocje. Niestety nie było zakupowego szału, ale coś wypatrzyliśmy. Mamy jedynie nadzieję, że znajdzie się inwestor, który przejmie nasze centrum handlowe, bo tak to nie będzie gdzie się wybrać na zakupy:) Korzystając dlatego z tego czasu zrobiliśmy parę fotek podczas shoppingu. Taka ze mnie Shopping Queen, haha! 
       Czujecie się jak ryba w wodzie podczas zakupów w centrach handlowych? Ja niekoniecznie, częściej wolę zakupy online, ale czasami taki wypad na fatałaszki też jest fajny! A jakie są wasze ulubione sklepy? Moi faworyci to River Island, Top Shop i H&M.

buziaki Pola👄


|BLUZKA - TK Maxx| SPODNIE - M&S| BUTY - Primark| PLECAK - Ebay|


CONVERSATION

24 komentarze:

  1. Jak ja uwlebiam zakupy! :) To takie małe uzależnienie :) Cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety, teraz na oko duże firmy bankrutują, myślę, że to kwestia szczególnie niewielkiego zaplecza finansowego.
    Co do zakupów, również wolę te online. Nie lubię kolejek w galeriach, przepychających się ludzi i małych przymierzalni, dlatego najczęściej mam wszystko z zalando hah.
    Pozdrawiam jak zawsze cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wolę zakupy online- w stacjonarnych sklepach zawsze mi się zdarza trafić na jakiś ciuszek poplamiony, grr...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetny styl i bardzo ładną, dziewczęcą urodę. Zdecydowanie lepiej Ci w ciepłych kolorach i na takie stylizacje stawiaj! Dla nas jesteś shopping queen!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię bardzo centra handlowe, czuję sie w nich bardzo dobrze i tak 'fresh' xD Pewnie przez jasne kolory
    PS. Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia :) dawno nie byłam na zakupach w centrum handlowym, ale niedługo na pewno się wybiorę, podobno można trafić na ciekawe promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię chodzenia po galeriach, za to cieszą mnie zakupy online. Już upolowałam kilka rzeczy z wyprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy30/6/20

    Świetne fotki :D Ja do ulubionych sklepów zaliczam H&M oraz Sinsay :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam w centrach handlowych robić zakupy, zawsze mogę wszystko przymierzyć (nawet to czego nie zamierzam sobie kupić :D). Wolę taki rodzaj zakupów niż zamawianie on-line, bo czasem przychodzą gorsze rzeczy niż na zdjęciach, które nie chce mi się później zwracać i odsyłać i w ten sposób jestem stratna trochę kasy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię zakupy byle nie za długie bo szybko mnie one męczą ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to uwielbiam sinsay'a! Ale po dłuższym czasie zakupy już mnie nudzą haha :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, wyglądasz wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś miałam taką tradycję z moją najlepszą koleżanką, że spotykałyśmy się zaraz po świętach Bożego Narodzenia, a przed sylwestrem, by złożyć sobie życzenia poświąteczne i na Nowy Rok. Zawsze przy tym była kawka w ulubionej galerii handlowej, pogaduchy do późna i zakupy! Był to czas wyprzedaży, więc polowałyśmy na perełki! A teraz zdecydowanie sh, jeśli już mam kupić coś nowego, to wygrywa jednak Internet i zakupy w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio przerzuciłam się na zakupi online, ale wcześniej uwielbiałam chodzić po sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również wolę zakupy online :-) River Island bardzo lubię ;-) Pięknie wyglądasz w tej bluzeczce!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zdecydowanie bardziej wolę zakupy online. Chociaż tak jak napisałaś, czasem taki shopping z prawdziwego zdarzenia ma działanie terapeutyczne 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za galeriami i centrami handlowymi, no chyba że za tym miejscem w którym stoją wszystkie restauracje i fast foody, tam to czuję się jak ryba w wodzie :D Ja decyduję się najczęściej na zakupy w second handach, nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam w "normalnym" butiku :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Raz na miesiąc wpadam do galerii handlowej i odwiedzam moje ulubione sklepy - czasem wychodzę z nich z niczym, a czasem mam wielki problem, żeby się ograniczyć do góra 3 rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne cudowne zdjęcia:D super ujęcia:) masz talent :D nie tylko do zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Branża odzieżowa niestety bardzo ucierpiała przez koronawirusa. Z galerii w PL wycofał się Camaieu. Ja póki co po galeriach nie chodzę i śledzę internetowe sklepy :) Bardzo lubię Sinsay, Reserved.

    OdpowiedzUsuń
  21. To smutne, że wiele firm, w tym centra handlowe, zbankrutowało z powodu wirusa. Tak też stało się w moim kraju. Nawiasem mówiąc, ubrania, których używasz są fajne ... kolory spodni są odświeżające.

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie że coś udało się znaleźć, często na takich wyprzedażach przed zamknięciem można upolować mega rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też bardzo lubię zakupy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń