Miało być słonecznie!

    Miały być krótkie spodenki i opalenizna, a wyszło jak wyszło i znowu musiałam ubrać długie spodnie. Oczywiście nie mogło się obyć bez wspomagaczy czyli koturnów. Kupiłam je jakieś dwa lata temu w Choice i zawsze mnie ratują:)  Właściwie mogłabym uznać, że obcasy lub koturny i ramoneska to jest stały zestaw w każdym moim secie ubraniowym. Tak się jakoś lubimy.. 
    A u was co jest stałym elementem w takim wyjściowym secie? 
buziaki Pola👄

|Ramoneska - ZARA| Bluzka - FEMMELUXE| Spodnie - M&S|Koturny - CHOICE| Nerka - RIVER ISLAND| Zegarek - GARMIN|



odnośniki ze strony z bluzeczką:  BASICBUTYAKCESORIA.

CONVERSATION

25 komentarze:

  1. Jak zwykle wszystko super! Aż miło patrzy się na Twoją stylizację:) Ciekawe są te cieniowane dżinsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam je w sklepie na manekinie to wiedziałam, że będą moje!:D

      Usuń
  2. Ale fajnie wyglądają te cieniowane spodnie. Uwielbiam koturny :) W Gdańsku wczoraj i w czwartek był taki upał, że w przewiewnej sukienkce na ramiączkach cieżko bylo wytrzymac ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ŁAdne ombre na spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie urzekly Twoje buty *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie wpadły mi w oko ;) świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz 😍
    Super stylóweczka 😍
    Kurteczka mi w oko wpadła
    Szpile i ramoneska zawsze się sprawdzą 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te koturny! Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy27/6/20

    U mnie stałym elementem w stylizacji są jakieś buty sportowe, ponieważ często pokonuję długie kilometry to z koturn rezygnuję. Stylizacja mi się podoba :D Świetna kurtka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak się przeprowadziłam do Anglii to też musiałam zmienić obuwie na te płaskie :D

      Usuń
  10. Fajnie wyglądają te cieniowane spodnie, a buty obłędne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty i kurtka pod kątem koloru idealnie do siebie pasują. Torebka jest dopełnieniem tej stylizacji. Pozostałe elementy stylizacji to klasyki, które każda kobieta powinna mieć w swojej szafie. Świetnie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna stylizacja, taka idealna na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz trzeba być przygotowanym na każdą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tą pogodą to człowiek nigdy nie trafi, raz tak a za chwilę inaczej. Ja to wczoraj kupiłam basen i zdążyłam go tylko rozłożyć i wypełnić wodą. Nawet go nie wypróbowałam bo jak zaczęło padać to już nie chciało przestać xD śliczna stylizacja, bardzo podoba mi się ta bluzka :) W sumie moje ulubione elementy garderoby towarzyszące mi niemalże w każdej stylizacji to dresy xD Muszę się przestawić na coś bardziej eleganckiego :) Twoja kurteczka bardzo mi się podoba :) śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! kurczę aż szkoda, że basen się teraz marnuje!

      Usuń
  15. Bardzo ładna stylizacja. Szczególnie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mega spodnie masz urbane, podoba mi się zresztą cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajne te koturny! :)
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna koszulka (mam taką samą) oraz spodnie. ;)
    Moim stałym elementem są granatowe jegginsy. Noszę je okrągły rok, tak je lubię. <3 :D

    OdpowiedzUsuń