#Ostatnie3Lata: Zwiedzamy Anglię.

      Czy wam też zdarza się odkryć jakieś pamiątki w czeluściach komputera? Mi i owszem.  Uznałam, że idealnie nadadzą się na kolejny post:) Otóż znalazłam zdjęcia z wycieczki na Seven Sisters w Anglii. Są to przepiękne klify położone nad Kanałem La Manche, które uformowały się w momencie, gdy jeszcze wszystko było pod wodą. Nazwa związana była z siedmioma siostrami, które niegdyś tam zamieszkiwały. Obecnie są objęte Parkiem Narodowym. Z samych klifów rozlega się przepiękny widok! Co możecie zauważyć na zdjęciach. 
       Podczas drogi zatrzymaliśmy się również w małym miasteczku Rye, gdzie zobaczyliśmy małe muzeum zawarte w zamku i zatrzymaliśmy się na coś dobrego do jedzenia. Poniżej mała relacja! Zapraszam:) 
       Słyszeliście o tych przepięknych klifach? Może już je widzieliście na własne oczy?
buziaki Pola👄

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. piękne zdjęcia i wspomnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia! Szczególnie to ostatnie :) Masz bardzo ładne ładne buty na tych zdjęciach, zastanawiam się czy sobie nie kupić butów tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Są świetne! Naprawdę wygodne, kupiłam je chyba na Deezee, jedynie zapinanie jest na taką skuwkę, spotykane w torebkach lub portfelach.

      Usuń
  3. Super miejsca :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i cudowna pamiątka :) chętnie wybrałabym się na taką wycieczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie widziałam ich 😍
    Ale miejsce przepiękne- muszę się tam wybrać , oczywiście gdy będzie już w miarę bezpiecznie 😍
    Cudowne zdjęcia 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia :) widoki z klifów zapierają dech w piersiach, a małe miasteczka mają nie powtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie widziałam klifów, ale bardzo bym chciała. Zdjęcia przepiękne, zwłaszcza 1 i ostatnie!
    Pozdrawiam cieplutko jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tam jeszcze nie byłam, ale miejsce oczywiście, że znam :)
    Bardzo ładne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety jeszcze nigdy nie byłam w Anglii, ale nadrobię :D zdjęcia cudne :) jedyny klif, jaki widuję to klif orłowski w Gdyni :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia!
    U mnie takich odkryć nie ma, ale lubię (dość często) przeglądać zdjęcia. I te w komputerze, i te w albumach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie się spotykają, bo uwielbiam wszędzie robić zdjęcia!:D

      Usuń
  11. Anonimowy25/6/20

    Nie słyszałam wcześniej o tych klifach :D Zdjęcia są przepiękne, zwłaszcza ostatnie takie jak z filmu ;p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia! W Anglii do tej pory byłam tylko w Londynie, ale z wielką chęcią odkryłabym właśnie tego typu miejsca <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anglia ma w sobie też wiele pięknych miejsc, sama bym je z chęcią zwiedziła ale jeszcze nie dorobiliśmy się samochodu ze względu na wiek i opłaty OC/AC :D

      Usuń
  13. fajne miejsce na odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia. :)
    Byłam tam, bardzo mi sie podobało. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Seven Sisters warto zobaczyć;) byłam i bardzo mi się podobało, jest gdzie chodzić i przy tym można podziwiać cudowne widoki 😊

    OdpowiedzUsuń