Wyciągnięte z lamusa.


        W momencie kiedy nie mam weny na pisanie, zawsze pozostaje stylówka :) Ostatni czas jest dość zabiegany wpadłam w rutynę praca-dom, a zdjęcia to taka przyjemna odskocznia chociaż na chwilę i możliwość zachowania wspomnień na blogu, a no i oczywiście śledzenia postępów w zmianie sylwetki. 
         Dzisiaj wyciągnęłam z "lamusa" trochę zapomnianą ramoneskę w naprawdę mocnym zielonym kolorze, wskoczyłam, a właściwie mogłam do nich wrócić! w jeansy z tych "lepszych czasów". I o mamo! Pasują! Ogromnie cieszy taki postęp! Do tego wpadła koszulka Champion (raczej się nie czuję jako mistrz, nie wiem w sumie czego!) od dobrze znanego Femmeluxe. Ostatnio kupiłam nowy plecak do pracy i tak się tutaj dobrze wkomponował do tej całości, a no i chociaż w takiej wyjściowej wersji mam okazję ubrać coś wyższego, w tym przypadku koturny. Na co dzień wpadają adasie i dresik, trzeba tą rutynę przełamać. 
            Jak wam się podoba takie połączenie? A i oczywiście zapraszam na stronkę:  SUKIENKITOPY i SPODNIE.

buziaki Pola👄

|RAMONESKA - River Island| BLUZKA - Femmeluxe| SPODNIE - Top Shop| BUTY - Butik Online| PLECAK - Ebay|

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. Bardzo fajna ta stylowka :) taka codzienna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz! :D
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest ta kurtka ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie trochę odwrotnie -jak nie mam weny na pisanie ,przychodzą mi z pomocą recenzję kosmetyczne 😁
    Pięknie wyglądasz 😍
    Bardzo ładne są te koturny 💞
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13/6/20

    Przepięknie Tobie w tej stylizacji :D Kurtkę z t-shirtem świetnie połączyłaś i bardzo te dwie rzeczy mi się spodobały :D Super zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja, szczególnie te spodnie bardzo fajne. :) Też czasem nie mam weny na pisanie i rozważam, czy by czasem mój blog nie wzbogacić o stylizacje... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. So nice post and blog :)

    I follow you # 400 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna, codzienna stylizacja . A ta ramoneska ma piękny kolor 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie połączenie bardzo spoko, widzę, ze mam za mało zielonych ubrań :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny styl.
    Typowi młodzi ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie idealnie, zdecydowanie moje kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że do tej stylówki chyba bardziej pasowałyby adidasy :) A skoro już koturny to mniej sportowa bluzka :) Pamiętam jak były modne te kurtki :) Ja miałam taką szarą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz łączy się dresy ze szpilkami, także nic już nie jest dziwne :D Ale każda opinia mile widziana :*

      Usuń
  13. Bardzo fajna stylizacja, przy okazji wpadły mi w oko buty, świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Like your blog. I follow you 401 , follow back maybe? Thanks! :)

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie za bardzo podobają mi się buty, ale jako całość stylizacja bardzo ładna i wszystko ze sobą gra :)

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ intensywna ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja super, ale ja bym zdecydowanie zmieniła buty na sportowe ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ogromną fanką wszystkiego, co wysokie! Jakbym miała snakersy, to pewnie bym je do tej stylizacji dobrała, ale od kiedy się przeprowadziłam do UK, to wzięłam tylko podstawowe rzeczy i teraz uzupełniam szafę na bieżąco:D dlatego pokusiłam się o standardowe koturny :)

      Usuń
  18. Piękny kolorek tej ramoneski! Cała stylizacja bardzo mi się podoba :) Plecak wymiata! Ja też ostatnio bardzo polubiłam się z tego typu plecaczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją zobaczyłam w sklepie, to uznałam że nawet cena mnie nie przestraszy!:D

      Usuń
  19. Czasem warto wyciągnąć jakiś ciuch z dna szafy i pozwolić mu wrócić do łask :D fajna stylizacja ;) no i super, że spodnie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt haha! czasami odkrywam takie perełki, aż jestem w szoku!

      Usuń