Kilka personalizowanych prezentów idealnych na dzień chłopaka!


   Kiedy wracam wspomnieniami do szkolnej ławy, pamiętam jak blisko po rozpoczęciu roku zbliżało się to święto i wówczas wszystkie dziewczyny składały pieniążki na prezenty dla chłopaków w klasie. Było z tego sporo radości, wszystko zależało od naszej inwencji twórczej i oczywiście zasobów.

   Chociaż do klasy razem nie uczęszczaliśmy, a mój chłopaczek to już mężczyzna, to i tak dalej świętujemy ten dzień chociażby jakimś drobnym podarkiem. Jestem osobą, która lubi obdarowywać, stąd najbardziej cieszy mnie Jego radość i uśmiech na twarzy, kiedy coś dostaje! Dosłownie jak dziecko! Dlatego dzisiaj ze względu na to, iż prezenty wręczyłam wcześniej spróbuję zainspirować was moimi podarkami, które przypadkiem odkryłam w internecie:)

    Mam o tyle szczęścia, iż mój narzeczony jest "wielozadaniowy". Co mam na myśli? To taka mała złota rączka, która ma mnóstwo zainteresowań, stąd znalezienie dla niego podarku według mnie nie jest trudne. W tym przypadku postawiłam na ostatnie zainteresowanie tj. degustacja whisky oraz piwa. Musiałabym wam niegdyś pokazać tą ilość trunków, którą mamy teraz w barku.. ale oczywiście to nie wszystko! Patryk potrafi stworzyć wiele ciekawych rzeczy z drewna, jak i naprawić usterki, stąd jeden z prezentów jest też ukierunkowany właśnie w tą stronę. 

    Wszystkie prezenty nabyłam na stronie crazyshop.pl . Trafiłam na nią przypadkiem podczas poszukiwań pomysłów na podarki. Wybór jest przeogromny! Myślę, że złote rączki, fani trunków, gier czy fotografii będą wniebowzięci. Strona ma w swojej ofercie prezenty dla każdego, stąd może znajdziecie coś dla siebie.  A teraz czas na prezenty, które już wręczyłam!

1. Koszulka beerlover! Kiedy zobaczyłam ten slogan wiedziałam, że będzie idealnie odwzorowywać obecną sytuację.

2. Skarpetki z piwkiem! To taki dobry duet z koszulką:)

3. Kulki do kąpieli o smaku wisky! Tematyka degustacji pozostała, jednak w innej odsłonie. Aż jestem ciekawa jak te kulki będą się sprawować!

4. Zestaw złotej rączki! Z tym sloganem nie znam się od wczoraj, ponieważ mój Patryk często go używa, jak zaczyna coś naprawiać! haha! Stąd wiedziałam, że muszę mu wręczyć ten zestawik!

   Radości było, co nie miara! Najbardziej uśmiał się z koszulki! A co do zestawu narzędzi, uznał, że będzie go zabierać do każdego zadania! Jak zestaw się popsuje, to wrzuci do piórniczka swoje narzędzia i dalej będzie się chwalił znajomym z takiego fajnego opakowania!

     Jak wam się podobają takie spersonalizowane prezenty? Jakie wy macie pomysły na dzień chłopaka? Czym zajmują się wasze połówki?

buziaki Pola👄

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. Świetne rzeczy, szczególnie te skarpetki i koszulka :) Ja w ogóle zapomniałam, że zbliża się dzień chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe inspiracje prezentowe. Na pewno każdy coś wybierze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zestawy majsterkowicza czy multitoole to super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie personalizowane prezenty są wyjątkowe i bardzo cieszą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy27/9/20

    Prezenty idealne na taką okazję :D Zestaw narzędzi super się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde, zupełnie zapomniałam o dniu chłopaka!
    Dzięki za przypomnienie, dobrze byłoby coś podarować mężowi :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zestaw z narzędziami bardzo fajnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne pomysły :D Zaciekawiły mnie te kulki o zapachu whisky :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezenty, szczególnie te skarpetki są urocze i koszulka też:)
    Ja zupełnie zapomniałam o dniu chłopaka, dobrze, że mi przypomniałaś, mój mąż pewnie też ucieszyłby się z takich rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo super pomysły. Ja właśnie swojemu chłopakowi kupiłam również skarpetki, tylko w rąby, ponieważ były one specjalnie do garnituru. Co do dnia chłopaka, raczej obchodzę bardziej dzień mężczyzny, ale w tym roku postanowiłam zamienić, ponieważ właśnie zaczął nam się sezon wesel hah.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły na prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kulki do kąpieli to super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super pomysły :D
    Prowadziłam bloga od 7 lat i przypadkowo został usunięty. Niestety nie mogę go odzyskać, kontaktowałam się nawet z google. Lubię bardzo tworzyć, więc założyłam nowego : rilseeee.blogspot.com . Będzie mi bardzo miło za obserwację! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne propozycje nam pokazałaś.
    Zapraszam do mnie przy okazji i zostaję u Ciebie:)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie wygląda to bardzo obiecująco i ja muszę przyznać, że gdy mówimy o samych prezentach to zawsze warto jest wiedzieć co komu kupić. Na pewno polecam każdemu zapoznanie się z wpisem https://zamowprezent.pl/eleganckie-prezenty-dla-nauczyciela-na-dzien-nauczyciela-i-zakonczenie-szkoly gdzie właśnie przedstawiono wiedzę na temat prezentów na dzień nauczyciela.

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fotoprezenty zamawiam np. tutaj https://www.fotoprint.pl/

    Mają w ofercie kubki, puzzle, koszulki czy maskotki. Można edytować i wybierać własne wzory i kolory.

    Personalizowane gadżety są świetne nawet na Dzień Chłopaka.

    Polecam!

    Super blog :) Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Albo możecie postawić na spersonalizowane kubki, przykładowo nawet kubki papierowe z twoim zdjęciem czy jakieś inne, które mogą wam posłużyć na co dzień, czy na imprezie. Opcji na prezent, niespodziankę zawsze się znajdzie wiele, grunt czasami troszkę poszperać w sieci itd.

    OdpowiedzUsuń
  20. Może kosmetyki? Na przykład profesjonalne kosmetyki barberskie. Każdy mężczyzna, który o siebie dba, z pewnością doceni taki prezent. Wiele takich produktów można zamówić online, co jest bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń