Fioletowa koronka.

   

  Jeżeli trzeba odpocząć od mediów, to maksymalnie jak najwięcej. Parę dni temu rozpoczęłam swój urlop, pospędzałam czas z najbliższymi, wykonaliśmy trochę ruchów remontowych, obchodziliśmy roczek, z którego relacja wkrótce, spotykaliśmy się ze znajomymi i w miarę możliwości dalej to robimy.. i właściwie z grubsza tak wygląda każdy pobyt w Polsce. Wiem. Trudno to nazwać jakimś urlopem. Dla mnie wakacje to palmy, ciepły piasek i szum morza, ale na ta chwile w dobie wirusa jest to jednak zbyt ryzykowne. Nie chce was dziś zanudzać standardowymi relacjami z urlopu, dlatego wrzucam niedzielną stylówke.  

   Jak dla was powinien wyglądać urlop? Jeżeli mieszkacie zagranica też często bywacie w swoim kraju?

Buziaki Pola👄

CONVERSATION

26 komentarze:

  1. Dla mnie urlop to nie tylko palmy bo zawsze jak mam urlop to załatwiam tez wszystkie sprawy, których nie mam czasu załatwić pracując np. Urzędowe. Sukienka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie u mnie każdy wylot do Polski to załatwianie masę spraw i kończy się to tym, że wiecznie brakuje czasu na jakąś fajną rozrywkę!

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz 😍
    Bardzo ładna jest ta sukienka 😍
    Ja nie mam idealnego urlopu :czasami jest to jakiś wyjazd ,a czasami zwykły odpoczynek od pracy 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Może to jest jakiś klucz do sukcesu, całkowita spontaniczność i oddaniu się sytuacji:)

      Usuń
  4. Piękna sukienka i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukieneczka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiu fiu fiu jak najbardziej HOT !! <3
    sukienka jest piękna, ja mega polubiłam się z fioletem w tym sezonie, który zreszta jest hitem ! :)

    i sandałki to prawdziwy sztossss !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dziękuję! Przyznam, że od dłuższego czasu, od momentu przybrania w IO wagi unikałam dopasowanych sukienek, teraz od kiedy troszkę udało mi się zrzucić powoli się przestawiam:D

      Usuń
  7. gwiazdeczka taka, wyglądasz zachwycająco <3
    buziaki!!:*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fioletowa sukienka ze srebrnymi butami nada pięknego wyglądu. Miłego dnia.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz. Fioletowy to mój ulubiony kolor. Urlop ma to do siebie, że za szybko się kończy. Najważniejsze, żeby spędzić go tak jak się chce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem blondynką i jakoś słabo się czuję we fiolecie, ale tobie super pasuje :) I lubię srebrne buty, na swoim ślubie nawet miałam srebrne sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka bardzo ładna. Klasyczna i delikatna. Fiolet może nie jest moim kolorem, ale ty w nim wyglądasz pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka i piękne buty :) teraz akurat mieszkam w Meksyku, więc do Polski nie tak łatwo się dostać, a obecnie ze względu na COVID stało się to jeszcze trudniejsze, mam nadzieję, że niedługo sytuacja się poprawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko w Meksyku! Ale cudownie! Są tego zatem plusy i minusy, ale takie miejsce! bajka!

      Usuń
  13. Oh so cute dress darling
    Great style
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz :)
    bardzo ładna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie! Pasuje Ci fiolet 💜

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie wakacje/wolne zawsze łączyło się z wyjazdem do Polski :p Teraz kiedy przeprowadziłam się do Polski myślę, ż będzie odwrotnie xD
    PS. Śliczny outfit <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę! Aż mi tego brakuje, bo z Polski zawsze leciałam zwiedzać jakiś zakątek, a żyjąc w Anglii lecę zawsze do Polski haha!

      Usuń
  17. Anonimowy12/9/20

    Przepiękna stylizacja :D Moim zdaniem urlop powinien polegać przede wszystkim na zregenerowaniu sił :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Urlop w Polsce to tak naprawdę nie urlop i chociaż spotkanie się z rodziną po długim czasie jest super to człowiek wraca bardziej zmęczony niż wypoczęty 😂 ja do Polski latam mniej więcej co pół roku .

    OdpowiedzUsuń