Odzyskaj swój piękny uśmiech, dzięki produktom EXPERT 38% DR SCHWARZ


    Myślę, że nikt mi nie zaprzeczy, iż zęby potrafią być dobrą wizytówką człowieka. Uśmiech to jeden z pierwszych ruchów mimicznych twarzy, na które zwracam uwagę. Ludzie uśmiechnięci są dla mnie zawsze bardzo pozytywni, dodatkowo chętniej nawiązuje się z nimi kontakt. Sama jestem tzw. śmieszkiem. Uwielbiam się uśmiechać i śmiać. Wiele rzeczy przyjmuję z szerokim uśmiechem! Gra on u mnie istotną rolę, stąd bardzo o niego dbam. Z pomocą o uzyskanie pięknej bieli przyszedł do mnie zestaw preparatów oral care od DR MARTIN SHWARZ  
     Niestety ze względu na obecny proces prostowania ząbków stałym aparatem ortodontycznym, nie miałam możliwości przetestować tego zestawu na własnej skórze. Jednak w moim najbliższym otoczeniu znalazłam dwóch kandydatów z naprawdę wymagającym szkliwem, które ma tendencje do pękania. Uznałam, że taki preparat musi wpaść na głęboką wodę. Przed rozpoczęciem stosowania produktów skonsultowaliśmy się ze stomatologiem, a wybielanie wykonaliśmy na własną odpowiedzialność. Co z tego wynikło? Zapraszam do lektury.
 TERMOKURCZLIWE NAKŁADKI (Flexi Trays) - pozwalają na samodzielną aplikację produktów dentystycznych na powierzchnię zębów. Przed rozpoczęciem wybielania musimy dopasować nakładki do swojego uzębienia. W tym celu zamaczamy je w gorącej wodzie (ok 80 st. Celsjusza) na 5-10 sekund, następnie dobrze zagryzamy i staramy się za pomocą paluszków dobrze odzwierciedlić swój uśmiech. Procedurę można powtórzyć kilka razy, trzeba jedynie pamiętać aby nie doprowadzić do sklejenia się ścianek nakładek, ponieważ w ten sposób mogą stać się bezużyteczne oraz nie wolno przesadzić z czasem ich zamoczenia w gorącej wodzie. W momencie, w którym nakładki są według nas dobrze dopasowane, wkładamy je do zimnej wody celem utrwalenia kształtu.
    Kolejny krok to BIOSCALING, czyli antybakteryjny żel dentystyczny służący do usuwania płytki nazębnej, bakterii i wirusów. Jest silnie dezynfekujący, zapobiega infekcjom, powstawaniu kamienia nazębnego czy przywraca jamie ustnej naturalne PH. Żel możemy stosować przed wybielaniem lub samodzielnie, dodając go do pasty lub nie.

    I najważniejszy punkt, czyli EXPERT 38%, żel wybielający, dzięki któremu w zaciszu domowym możemy uzyskać przybliżony efekt wybielania wykonanego w gabinecie stomatologicznym! Utlenia i likwiduje niepożądane pigmenty na zębach, które zyskujemy dzięki kawie, herbacie, burakom i innym mocno pigmentowanym produktom. Receptura żelu zawiera azotan potasu, glicerol oraz karbamid dzięki czemu nie powinna wystąpić nadwrażliwość zębów na produkt.

Czas na praktykę!
       Na początku przed użyciem nakładek, moi testerzy myli zęby z użyciem bioscalingu, następnie za pomocą strzykawek aplikowali na osuszone nakładki od 0,1 do 0,5ml produktu EXPERT 38%. Ważne było, aby produkt rozprowadzony na łukach pokrywał zęby, ale nie przedostawał się na dziąsła, ponieważ mógłby je podrażnić oraz co nie co mogłyby się wybielić:) (Jeżeli produkt się wydostanie wystarczy przetrzeć dziąsła chusteczką.) Następnie nakładali szyny na czas 30 minut. Po użyciu przemywali nakładki i płukali usta. 
    Po takim zabiegu istotne jest, aby nie jeść, nie pić i nie palić papierosów przez najbliższe 2h. A w przeciągu stosowania produktu, nie jeść mocno pigmentowanych produktów tj. kawa, herbata, buraki itp. Cały cykl powinien trwać nie dłużej niż 12 dni, a stosowanie produktu powinno wypadać od 1 do 3 dni. Oba żele muszą być przechowywane w lodówce.

OCENA: 
Jak wspominałam obaj testerzy mają bardzo wymagające szkliwo, wiele przebarwień, jak i pęknięć, dodatkowo jedna z osób ma częściowo sztuczną jedynkę. Produkt był przez nich stosowany, co 2-3 dni, u jednej z osób podczas dwóch kuracji wystąpiła mocna nadwrażliwość, jednak wynikało to z większej ilości produktu nałożonego na łuk. Przy zmniejszonej ilości problem nie występował. Dodatkowo osoba ta jest nadmiernym palaczem, stąd tym bardziej byłam ciekawa czy wystąpi u niej jakikolwiek efekt oraz fakt częściowo sztucznego zęba utrudniał zadanie. U drugiej osoby nie pojawiły się żadne skutki uboczne. Trudno mi jest dokładnie określić, ile testerzy wykonali zabiegów, ponieważ każdy rozpoczął w innym terminie jednak ich ilość oscylowała między 5-8 zabiegami. 
  Uważam, że efekt jest zadowalający, zresztą był zauważalny już od pierwszych dwóch zabiegów! Czas stosowania tego zestawu znacznie się wydłużył, ze względu na nadwrażliwość i zabiegi, co 2-3 dzień. Myślę, że trwał prawie 3 tygodnie. Testerzy jak i ja jesteśmy mile zaskoczeni. Osobiście niegdyś sama testowałam zestaw do wybielania dostępny w aptece. Niestety nie uzyskałam dzięki niemu żadnych efektów, stąd sama jestem ciekawa, jak taki produkt sprawdziłby się u mnie. Tylko czekać, aż ściągnę aparat! Na bazie opinii moich testerów mogę śmiało stwierdzić, że dr Schwarz poradzi sobie nawet z najbardziej wymagającym uśmiechem.
   Co sądzicie o tego typu produktach? Wybielaliście kiedykolwiek zęby? Czy uśmiech jest dla was wizytówką człowieka?

buziaki Pola

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. Chętnie sprawdzę, jak te produkty spiszą się w moim przypadku. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, efekt jest sztos! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam kilka miesięcy temu i efekt był super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj sceptycznie podchodzę do takich produktów, ale tutaj efekt naprawdę widać i to taki wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazwyczaj sceptycznie podchodzę do takich produktów, ale tutaj efekt naprawdę widać i to taki wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow! Naprawdę jestem pod wrażeniem efektu. Sama jeszcze nigdy nie wybielałam zębów, ale mega chcę! Te strzykawki jednak mnie przerażają.. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nie ma się czego bać w końcu one nie mają igieł!:D

      Usuń
  7. Ja nigdy nie wybielałam zębów, ale chciałabym. Czy zęby są wizytówką człowieka to nie wiem, nie zwracam uwagi na same zęby tylko bardziej czy człowiek w ogóle się uśmiecha xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No od uśmiechu właśnie się zaczyna haha!

      Usuń
  8. Bardzo fajne są te produkty, wybielałam nimi zęby kilka miesięcy temu i widać było efekt, który utrzymywał się bardzo długo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że długo! aż będę co chwile sprawdzać u narzeczonego haha!

      Usuń
  9. Nie używałam tego zestawu ,ale czytałam o nim wiele pozytywnych opinii 😀
    Zęby wybielam (A raczej piaskuje i usuwam kamień) tylko u stomatologa
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Chociaż sama nie miałam możliwości przetestować, to moi najbliżsi mają naprawdę wymagające zęby :D. O kamieniu też zawsze pamiętam!

      Usuń
  10. U mnie niestety ten preparat zupełnie się nie sprawdził :(( A miałam ogromną nadzieję po tylu pozytywnych recenzjach i zdjęciach na których widziałam efekt po. Nie wiem, może moja kość nie jest w stanie się bardziej wybielić, może preparat jest za słaby. Spróbuję kiedyś w salonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeej! Szkoda, aż jestem ciekawa dlaczego! Ja testowałam na naprawdę wymagających ząbkach, stąd po pozytywnym efekcie, myślałam że naprawdę sprawdzi się u każdego!

      Usuń
  11. Nigdy nie stosowałam takich preparatów w domu. Zawszę chodzę na wybielanie do stomatologa, ale może kiedyś spróbuję sama? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo bezpieczne:) Ale mimo wszystko należy się skonsultować ze swoim dentystą:)

      Usuń
  12. Dla mnie zęby to wizytówka człowieka, no ja np. nie potrafię o nich nie dbać. Ale na takie produkty raczej się nie skuszę, wole iść do dentysty na zabiegi wybielania itd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też, często to pierwsza rzecz na którą spoglądam:)

      Usuń
  13. Świetny efekt:) Produkt wart spróbowania jak widać takie rezultat.

    OdpowiedzUsuń