Mikołaj oraz jego Pomocnica życzą Wesołych Świąt!

     W tym szczególnym dniu, życzę wam kochani przede wszystkim rodzinnych świąt, wśród tych których kochacie.. Niestety my w tym roku nie spędzamy wspólnych świąt (wszystkiego dobrego kochanie!), stąd dla mnie nie będą one w 100% spełnione, ale.. udało nam się uczcić Mikołajki. 
     Serdeczne pozdrowienia od Mikołaja oraz jego Pomocnicy! 6 grudnia był dniem wręczenia sobie prezentów przypadających pod choinkę w takich to świątecznych strojach. Mój Mikołaj spełnił jedno z moich marzeń.. wiadomo nowy rok, nowa ja :) ale nie tylko, poniżej podarki, które otrzymałam/otrzymaliśmy od Mikołajki.
 Natomiast ja po raz kolejny spersonalizowałam prezenty, a jeden z nich idealnie będzie się komponował z wręczonym wcześniej zegarkiem od Daniela Wellingtona. Nie ma nic piękniejszego, jak uśmiech na twarzy obdarowanej osoby! 
   Mam nadzieję, że wy spędzacie święta ze swoją połówką, a prezenty spełnią wasze oczekiwania i tym samym niejedno marzenie spełni się tej nocy! Trzymajcie się ciepło!
buziaki Pola

|sukienka - Ann Summers| zegarek - Garmin  | bransoletka męska - Apart | kalendarz - pixbook.pl|

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Wyglądasz świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wyglądasz fantastycznie w takim stroju! :D Mega! Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie wyglądasz :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepieknie wygladasz ! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jaki śliczny strój :D
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super wyglądałś! Wesołych Świąt :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz świetną sukienkę :)
    www.s-y-l-w-i-a.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie wpisy na tym blogu są bardzo ciekawe. Każdy powinien je oglądnąć.

    OdpowiedzUsuń