Odrobina rozrywki na chłodne, deszczowe jesienne dni.

  Nastały deszczowe, szarobure dni. Coraz częściej mam ochotę zaszyć się w łóżku pod kocykiem z ciepłą herbatką i masą seriali.. ale nie tylko! Uznałam, że pokażę wam jedną z kolejnych rozrywek, które wspólnie lubimy z Patrykiem. Im więcej wspólnych zajawek tym lepiej!

    Za każdym razem kiedy jesteśmy w empiku idziemy poszukać kolejnej perełki do naszego zbioru gier planszowych:) Dokładnie tak! Jesteśmy po części fanami planszówek, które idealnie wkupują się w typową domówkę. 

     Dziś mam dla was Gierki małżeńskie. Świetna rozrywka dla par. Można grać we dwoje, czworo.. jak i ośmioro:) No to zaczynamy!

   Celem gry jest zdobycie jak największej ilości kupidynów. W przypadku rozgrywki pomiędzy parą jest możliwość wygrania konkretnej nagrody, którą losuje zwycięzca, do wyboru jest np. sprzątanie czy gotowanie. Dodatkowo na wypełnienie zadania przekazuje się voucher:)

  W grze poruszamy się pionkami po planszy o jedno pole. Każde pole oznacza kolor karty z puli. Do wyboru mamy cztery rodzaje kart: Znamy się, skojarzenia, między słowami oraz kalambury. 

Znamy się to test znajomości naszego partnera. Pojawiają się pytania odnośnie waszej relacji, wybór ulubionych rzeczy/potraw czy decyzja dotycząca danej sytuacji, czyli co Twój partner zrobił by w danej sytuacji?

Skojarzenia - tutaj musicie wykazać się znajomością waszych myśli, czyli co Twój partner skojarzyłby patrząc na daną ilustrację. Skojarzenia wypisujecie samodzielnie na dołączonych do gry tabliczkach.

Między słowami to forma słownych kalambur. Musisz przekazać swojemu partnerowi, co to za słowo/rzecz bez używania tych wypisanych na karcie.

Kalambury, partner odgaduje to co zostało przez Ciebie narysowane.. to chyba jedno z moich ulubionych zaraz po Znamy się:)!

   W decyzjach pomaga nam losowanie kolorów butelką, a czas rozlicza klepsydra. Jak wspomniałam, kto zdobędzie największą ilość kupidynów - wygrywa! 

   Co myślicie o tym rodzaju gry? U nas sprawdziła się idealnie! Najpierw sprawdziliśmy siebie w pojedynczej rozgrywce, a później zabraliśmy grę na imprezę. Ubaw po pachy! W szczególności, kiedy pary próbują przypomnieć sobie poszczególne sytuacje w ich relacji! Nie raz pojawiają się zgrzyty! Serdecznie polecam!


buziaki Pola👄

CONVERSATION

19 komentarze:

  1. Uwielbiam gry planszowe! :D

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne gry, na pewno bardzo fajnie można przy nich spędzić czas:) jak dla mnie najfajniejsza wydaje się "Znamy się" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam planszówki :D Chętnie bym pograła w tą gre. Już kilkukrotnie słyszalam, że jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo dawno nie grałam w żadną grę planszową (zresztą w żadną grę dawno nie grałam😁)
    Fajna rozrywka dla par 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. takie gry to świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Abdel6/10/20

    This is such a great board games! Cool entertainment.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio lubię gry, kiedyś grałam chińczyk, monopol, warcaby, moda, w karty ile się grało. Wydaje mi się, że przy tej grze jest sporo śmiechu. Chyba nawet gdzieś już ją widziałam, ale głowy za to uciąć sobie nie dam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam planszówki! A ta jest rewelacyjna :) Idealna na wspólny wieczór z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są takie gry :) Można fajnie spędzić czas :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię planszówki- a tę pozycję widziałam w Empiku i byłam mega ciekawa jak ona wyglada od srodka, dlatego tym bardziej dziękuję za recenzję. Fajna pozycja dla par i tych z mniejszym i z tym większym stażem :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta gra wydaje się być świetna zabawa. Planszowki są super i bardzo je lubię, szczególnie jesienią 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy tę grę! Świetnie się przy niej bawimy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam gry planszowe , tej jeszcze nie mam ale myślę że wkrótce pojawi się i w naszych zbiorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam dokładnie tę samą wersję i ją uwielbiam! kupujemy ją wsyztskim parom na jakieś różne okazje ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mega! Uwielbiam gry planszowe. Kiedyś się natknęłam na tę grę, ale nie wiedziałam czy warto. Teraz już wiem, że muszę ją mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą grę! Uwielbiam ją, zawsze przy niej jest masa zabawy!
    Generalnie świetne są planszówki, mogłabym w nie grać godzinami.
    Kochana bardzo podoba mi się Twój blog! Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń