Co na "Dzień chłopaka"? Odpowiedź jest prosta - MYGIFTDNA.pl


       Nie ma nic piękniejszego, jak odkrywanie zakątków świata wraz ze swoją drugą połówką. Wspólne planowanie; gdzie, kiedy? Zbieranie "zaskórniaków" i podróż, a potem? Mnóstwo pięknych ujęć z nietuzinkowych miejsc, ale przede wszystkim wspólne wspomnienia, które można zawrzeć na powyższej mapie z MYGIFTDNA.PL
       Całość wykonana jest na płótnie. Z tyłu mamy gotową zawieszkę do powieszenia na ścianie, a sam nadruk jest naprawdę perfekcyjnie wykonany. Widać wszystkie detale, mimo że nie jest największych wymiarów. Od dawna myślałam o takiej wielowymiarowej mapie, jednak dopóki nie będziemy mieli wspólnego gniazdka, ta sprawdzi się idealnie!
        Czy to nie jest dobra propozycja na prezent? W końcu będzie wspólny! Radość dla obojga! Oznaczcie miejsca, które checie odwiedzić, które odwiedziliście, dodajcie zdjęcia i nadajcie mapie barw! Jeżeli nie chcecie robić tego sami strona oferuje personalizację online. My postawiliśmy na własną kreatywność i wkróce będziemy ją samodzielnie uzupełniać. 
        Poza tym MYGIFTDNA.PL oferuje wiele innych ciekawych spersonalizowanych prezentów. Jednym z tych, który wybrałam dla siebie jest zeszyt w twardej skórzanej oprawie wraz z napisem oraz moim blogowym logiem. (nie wiem jak wy, ale ja mam obsesje na punkcie fajnych zeszytów!). Wciąż zastanawiam się do czego go wykorzystam, bo aż szkoda go zapisać! Ale zapewne przypadnie mu zawierać pomysły na posty i inspiracje.
       Co do inspiracji, dziś w stylizacji pojawiła się haftowana koszula w paski. Poszukiwałam jej od dłuższego czasu, a tu nadarzyła się przypadkowa okazja i złapałam ją na angielskich wyprzedażach. Nie wiem jak wy, ale ja jestem zakochana w tych uroczych detalach!
     A wy co wymyśliłyście swoim Panom na "Dzień chłopaka"? Chyba, że świętujecie "Dzień mężczyzny"? Co myślicie o spersonalizowanych prezentach oraz o takiej wspólnej mapie podróży? Dla nas jest to strzał w 10-tkę, ponieważ obydwoje jesteśmy obieżyświatami! A sama uwielbiam te prezenty, które są stworzone "od serca" bezpośrednio dla osoby obdarowywanej. Myślę, że MYGIFTDNA w tej kwestii daje radę!

                  buziaki Pola!

| koszula - QUIZ | spodnie - RESERVED | trampki - PRIMARK |

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Ups, zapomnialam ze dzien chlopaka jest ! :P Ta mapa jest świetna, przydałoby nam sie takie miejsce, do zaznaczania miejsc, ktore razem odwiedzilismy <3

    www.odkrywajcameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chciałabym mieć taką mapę! Super propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię prezenty z duszą :) takie o których mało osób wie :D najlepiej handmade, a te co pokazałaś spersonalizowane ale kazdy moze je miec :) poza tym tego typu rzeczy sa na raz :D

    https://neoimiapolskiebrytyjczyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam nad mapą zdrapką, ale poczekam aż zwiedzimy więcej krajów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze ale to zawsze mam dylemat z wyborem prezentu ! Kobiety chyba już tak mają, że chcą czegoś ładnego i praktycznego.. a co do zeszytu właśnie pisałam o tym w jednym z postów że mam na ich punkcie bzika! Kupuję bo są ładne a później żal mi w nich pisać ;p ach my kobietki :D .

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama bym chciała podobną mapę :D, ładna koszula.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mapa jest świetna, bardzo mi się podoba taki gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne, oryginalne pomysły :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka mapa bardzo mi się podoba, przydałaby mi się żeby powbijać szpilką gdzie już byłam ;)

    OdpowiedzUsuń