Jeden, jedyny dzień - piękny sierpniowy czas. Witamy wrzesień!


        Szumnie rozpoczęty rok szkolny! Jarzębina na drzewach i pierwsze chłodne dni wraz z opadami deszczu. Witamy wrzesień, witamy jesień.. Na szczęście szkolna ława jeszcze nie dla mnie, a jesień odganiam wakacyjnymi wspomnieniami. 
      Wnioskuję po aurze, że będzie to ostatni post z letnim setem. A tym bardziej z nad morskimi widokami. Delikatna bluzeczka z kwiatowym wzorem, modne krótkie spodenki z wysokim stanem oraz koturny.  Przed wami prezentowany piękny jeszcze sierpniowy czas nad morzem i jeden, jedyny dzień razem.
        Kochani! Kto przysiadł już do szkolnej ławy? Wystarczająco naładowaliście akumulatory na kolejny rok pracy? Trzymam za was kciuki!

buziaki Pola!

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Mega pomysł na stylizacje. Spodobał mi się, chociaż ja widziałam lepsze buty tutaj . Być może również będziesz zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że miałaś fajne wakacje. Ja ze swoich wakacji zdjęć mam mało, niestety i troszkę żałuje. A W ogóle masz cudowne spodenki! <3

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia ;)
    na szczęście ja już od 2 lat nie chodzę do szkoły :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji! Niestety, pogoda nie jest taka, jak na Waszych ujęciach :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko ta paskudna pogoda :(
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń