#Ostatnie3Lata: Rusałka ze swoim Księciem w drugiej odsłonie.

             
        Publikując posta z wygraną na facebooku, nie chciałam od razu odkrywać wszystkich ujęć. Tego dnia mieliśmy dwie odsłony: jedna z piękną długą maxi, a druga w bieli. Chciałam poczuć się, jak ta rusałka z tym wiankiem na głowie, ale chyba  nie do końca mi to wyszło. Dodatkowo wówczas stałam się "aparatką"- założyłam aparat ortodontyczny, a ten kto miał, ten wie, że te pierwsze dwa tygodnie to istna mordęga. Btw. tego dnia było tak upalnie, że w pewnym momencie ciężko było wytrzymać w danej pozie. Nie przedłużając, rzućcie okiem, co tam zdziałaliśmy:)

buziaki Pola😍

CONVERSATION

21 komentarze:

  1. Piękna sesja.Ja miałam podobną sesję z moim mężem na zaręczyny.Piękna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Uważam, że jedna z najpiękniejszych!

      Usuń
  2. Ale macie piękne zdjęcia. Śliczna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzałam już wczęsniejszy twój post o wygranej sesji, z każdego waszego zdjęcia aż bije wielka miłośc, kochajcie się jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! Staramy się haha:)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, aż miło się na Was patrzy 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się Was ogląda ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sesja - ta mi się bardzie podoba niż poprzednia 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sesja, też bym chciała taką z moim chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy27/5/20

    Przepięknie wykonana sesja zdjęciowa :D Życzę Wam dużo szczęścia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądacie ;) Tyle miłości w Waszych spojrzeniach...

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze zdjęcia i piękna pamiątka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia i piękna Ty! Marzy mi się taki wianek, tylko zawsze się zastanawiam do czego ja go ubiorę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat swój dostałam na Panieńskim koleżanki i tak się akurat przydał.. bo miałam dokładnie tą samą myśl "aaa kupię i gdzie go ubiorę" haha!

      Usuń
  13. You look very beautiful! 👏👏👏 Awesome pics! 🌈🌈🌈 Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  14. Romantyczne zdjęcia. Mam nadzieję, że zawsze jesteś szczęśliwy.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna z Was para, dużo szczęścia i radości Wam życzę ;)

    OdpowiedzUsuń