No przecież, co ludzie powiedzą?


   Jak bardzo czujecie się zależni od opinii publicznej? Jak bardzo wpływa ona na wasze życie? Czy każda wasza decyzja jest przemyślana w jej kontekście? No przecież, co ludzie powiedzą?! 

    Wracam myślami do wspomnień z czasów szkolnych, kiedy to robiło się wiele dziwnych, a czasami szalonych rzeczy i kiedy to mama zawsze mówiła, że ktoś, coś na to powie.. Moja standardowa odpowiedź brzmiała "Ale co mnie to interesuje, zrobię to co ja uważam za słuszne". Nie wiem jak to jest z Tobą, ale niegdyś przez te ciągłe przestrogi ze strony rodziców sama zaczynałam analizować, czy coś robię słusznie czy nie, czy ubrałam się odpowiednio, czy też nie.. takich pytań w głowie była masa. Jednak dziś mam zupełnie inne podejście do życia. Działam tak jak chcę, w końcu to ja na jego schyłku mam powiedzieć, że jestem z niego zadowolona:) Dodatkowo od kiedy przeprowadziłam się do Anglii, odrobinę przesiąkłam tym angielskim sposobem bycia. Anglicy mają to do siebie, że nie zważają zbytnio na swój wygląd, czy na dbałość o przedmioty materialne, które ich otaczają. Nie oznacza to, że sama też tak robię, bo lubię o siebie dbać, jak i o to na co zarobiłam, w końcu coś po coś nam służy, jednak to wszystko pozwala spojrzeć na życie w troszeczkę inny sposób. W życiu są ważniejsze rzeczy niż to co mamy, jak wyglądamy, czy co kto o nas powie, czyż nie? Jak wy do tego podchodzicie? Czy wasi rodzice też mocno opierali się/opierają na opinii innych?

buziaki Pola👄

|BLUZKA, SPÓDNICZKA - Magmac.pl| KLAPKI - Lovetshoes.pl| TOREBKA - Prezent|

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. Przyznaję, że w czasie szkoły opinia innych była dla mnie istotna. Zmieniło się to na studiach. Piękne zdjęcia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam nastolatka to się przejmowałam opinia innych a teraz w sumie mam to gdzieś ;) jedynie opinia bliskich mi osób mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale uroczo wyglądasz, jeszcze tak wakacyjne! A co do opinii innych... kiedyś się bardziej nią przejmowałam, ale nauczyłam się sobie z tym radzić, więc jestem z siebie dumna i teraz naprawdę jest mi z tym dobrze, że już tak się nie przejmuje, co ktoś inny sobie pomyśli!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. z wiekiem co raz mniej się przejmuję opinia innych , piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na szczęście nie czuję się zależna od opinii publicznej, choć może trochę powinnam, bo zaczynam wpadać w skrajność. Co ktoś sobie o mnie myśli to tylko i wyłącznie jego sprawa, ja postępuję tak, jak czuję się dobrze sama ze sobą

    OdpowiedzUsuń
  6. To okropne kierować się w swoim postępowaniu opinią innych ludzi, bo zabiera nam bycie sobą. Pewnie czasem się kierowałam ,,tym co ludzie powiedzą", zwłaszcza że starsi z rodziny czasem to powtarzali. Teraz już mnie to nie obchodzi. Robię, co uznam za słuszne ja sama. A ludzie niech sobie myślą co chcą, niech gadają, zawsze gadają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja staram się coraz mniej zwracać uwage na opinię innych, ale jeszcze jest to trudne dla mnie :/
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeezu u mnie jest dramat jeśli chodzi o moją rodzinę i ich gadanie 'Nie rób tak bo inni blablabla'. Bardzo mi to nieodpowiada i staram się postępywać tak jak ja chcę.
    PS. Śliczna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś bardziej się przejmowałam opiniami innych, ale z czasem przestałam ;) Piękna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz tak promiennie! Pięknie! *___*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo iż często zastanawiam się nad tym, co ludzie pomyślą i analizuję jak powinnam się zachować to nigdy nie daję innym odczuć, że ich opinia ma jakikolwiek wpływ na mnie i na moje decyzje. Zawsze jestem postrzegana jako osoba pewna siebie i mająca swoje zdanie i to daje mi siłę. Polecam wszystkim, aby mniej przejmowali się innymi, skupili się na swoich potrzebach. Oczywiście nie zapominając przy tym, aby nie ranić innych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17/9/20

    Chyba większość starszych osób patrzy na to co powiedzą inni. Ja opinią innych ludzi już przestałam się przejmować, ponieważ cokolwiek bym zrobiła lub też nie zrobiła to niektórzy ludzie i tak zawsze będą wszystko komentować. Prawda jest taka, że ludzie mogą o nas myśleć cokolwiek tylko chcą, ale to wyłącznie my sami powinniśmy podejmować decyzje, ponieważ to nasze życie i my powinniśmy być w szczególności szczęśliwi :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam serial CO ludzie powiedzą na maksa hahaha ;) jest świetny, ale to życei ideolo mojej mamy ja mam wywalone na wsyztsko xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chyba od zawsze olewałam opinię innych osób, zawsze szłam pod prąd. W dużej mierze to zasługa moich rodziców, którzy uważali, że opinia innych jest najmniej istotna, że zawsze warto robić to co uważasz za słuszne... Oczywiście nie krzywdząc przy tym innych ludzi i istot.

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że nie przejmuję się co ludzie powiedzą. Kiedyś owszem ... wstydziłam się na przykład tego, że mam bloga. Teraz mam to gdzieś .... jak się nie podoba to ich sprawa! Ważne, że mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej się tymi opiniami nie przejmuję.
    Inaczej - obchodzą mnie opinie bliskich mi osób, które mi dobrze życzą.
    Więc w sumie interesuje mnie w tym momencie tylko opinia mojego J. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak byłam nastolatką to mama zawsze powtarzała mi :" nie patrz na innych" i tak mi już zostało;) Wiadomo, że czasem zwracamy uwagę na to co inni powiedzą jednak staram się tym nie przejmować;)

    OdpowiedzUsuń