Powrót z urlopu w modnym kolorze.


    Ale ten czas leci! Nie było mnie tutaj prawie dwa tygodnie! Jednak blog, blogiem, ale odpocząć też trzeba! Wczoraj wróciłam z Polski. W poprzednich postach odliczałam dni, a dziś wróciłam do szarej codzienności. Niestety tak to już bywa. Ale tak do końca nie próżnowałam! Przygotowałam parę sesji, także podzielę się co nie co swoim urlopem. 
     Zanim wyleciałam obiecałam sobie, że zrobię małe zakupy online i w końcu uzupełnię swoją szafę o obecnie modny liliowy kolor. I faktycznie tak się stało. Kupiłam sukienkę maxi w liliowym kolorze w dodatku z kropeczkami! Ma w sobie niesamowicie dużo uroku i wierzcie mi, że przyciąga wzrok wszelkich przechodniów! Do sukienki ubrałam swoje kilku letnie sandałki na grubym słupku - są nie do zdarcia, a w dodatku wciąż są moimi faworytami.
    A czy wy macie już coś w szafie w liliowym kolorze? Tęskniliście choć troszkę? Czy jesteście przed czy już po urlopie?

buziaki Pola👄














|SUKIENKA Candytm.pl| BUTY - NN| TOREBKA - River Island | ZEGAREK - Garmin| BRANSOLETKA - Kruk|

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. Śliczna sukienka, polubiłam ostatnio sukienki maxi i bardzo lubię ten kolor, ale niestety mało mam ubrań w takim kolorze. Ja swój urlop zaczynam od jutra 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie, bo mają swój urok! Udanego urlopu!

      Usuń
  2. Śliczna sukienka! Niestety liliowy zdecydowanie nie jest moim kolorem :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow Kochana ta kiecka jest BOSKA 💟😳❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. ŁAdna sukienka i jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka! Idealna na lato, ale z moim wzrostem będzie za długa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło że wróciłaś - i to w tak pięknej stylizacji 💞
    Mam już kilka rzeczy w tym kolorze
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. You look lovely! This dress suits you very well ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne zdjęcia! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Jesteś prześliczna! :))
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy1/8/20

    Muszę przyznać, że sukienka świetnie się prezentuje :D
    Super zdjęcia :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne Ci w tej sukience . Super ze odpoczęłś

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka :) ślicznie w niej wyglądasz, groszki to zawsze dobry i ponadczasowy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kupiłam dwie sukienki w tym kolorze, jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia i sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejku, ta sukienka jest tak piękna i urocza, że zapragnęłam ją mieć w swojej szafie! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna sukienka. Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie mam nic, bo w sumie nie przepadam za lilią :D ale w sumie ta kieckę Twoją przygarnęłabym w każdym kolorze ;D!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna sukienka, bardzo lubię ten kolor fioletu 😊

    OdpowiedzUsuń