Wsparcie dobrą radą!

    Nic tak mnie nie trzyma w napięciu, jak oczekiwanie na upragniony wyjazd do domu! O samym locie myślałam już przez cały okres koronawirusa. Myślałam .. kiedy to w końcu będzie możliwe!? I nareszcie jest! Jeszcze tylko dwa dni pracy i wyruszamy! 
       Dziękuje za taki pozytywny odzew odnośnie pasji w zeszłym poście, zachęcam do oznaczania w komentarzu powiadomienia o odpowiedzi, gdyż często nawiązuję do waszej wypowiedzi i super by było otrzymać feedback!:) 
       Dzisiaj wrzucam szybką stylówkę, czyli sukienka w paski i najwygodniejsze koturny, ever! Lubię takie jasne kolorki w okresie letnim. Najlepsze jest to, że sprawdza się ona przy każdych gabarytach poprzez gumkę w pasie. Nosiłam ją w tych najgorszych momentach! Teraz jest o wiele luźniejsza, ale wciąż pasuje! Czasami nie trzeba zmieniać całej garderoby po utracie paru kilogramów, choć mam już kilka rzeczy, z którymi będę musiała się pożegnać. W największej ilości padło na spódnice i teraz odczuwam ich deficyt! Chyba czas na mały shopping:) 
         Właściwie dzisiejsza tematyka posta jest taka nijaka, ale mam do was kilka pytań odnośnie social mediów. Czy według was warto jest prowadzić fanpage na facebooku dotyczący bloga? Jeżeli tak, to co chcielibyście na nim zobaczyć oprócz przypominajki dotyczącej posta? Co lubicie oglądać na czyiś fanpage'ach? Czy może lepiej jest łączyć bloga z instagramem? Btw. zapraszam na insta @polaprisme!:) Koniecznie dajcie proszę znać, co o tym myślicie, gdyż jak widać poniżej tematu posta mam już swojego fanpage'a, ale tak właściwie nie wiem, jak go dalej rozwinąć, może w ogóle nie ma sensu?


buziaki Pola👄










CONVERSATION

25 komentarze:

  1. Świetna sukienka, wakacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz! Myślę, że fp blogowy to fajna sprawa :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są te koturny! Ja w tym roku zakochałam się w koturnach :) Są mega wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta sukienka :) Niestety nie doradzę Ci w sprawie prowadzenia fanpage, bo sama mam swojego, na którym nic oprócz przypomnieniu o nowych postach nie ma, więc też zaczynam się zastanawiać czy jest sens go prowadzić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekna jest ta sukienka. Ma slicznyny kolor i krój :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra ta sukieneczka;) jeśli chodzi o fanpage to ciężko mi coś doradzić bo sama swojego lekko zaniedbałam. Jakoś Instagram lepiej mi wychodzi 🙈

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że w końcu wracasz do domu 😍
    A jak pięknie wyglądasz 😍
    Bardzo ładna jest ta sukienka 😍
    Nie pomogę w kwestii fanpage'a gdyż nie prowadzę go ,za to coraz lepiej odnajduje się na Instagramie ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam paski , super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz! u mnie facebook ejst tylko do powiadomień nie mam czaus na ogarnianie wsyztskiego na raz ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że warto prowadzić taki fan-page. Czytelnicy mogą być na bieżąco z nowymi postami i aktywnie (na żywo) komentować poruszane kwestie oraz brać udział w dyskusji.
    Piękna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz. Bardzo spodobała mi się sukienka. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post http://jusinx.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze to nie wiem, czy warto mieć fanpage, sama bym chciała, ale nie wiem, na razie nie jestem gotowa, żeby wszystkim znajomym go pokazać xD Podobno ludzie nie siedzą aż tak dużo na fb i ja w sumie sama nie oglądam fanpagy za bardzo. Plus jest taki, że ludziom łatwiej go polubić niż tutaj dać obserwację na blogerze. Ja na razie mam tylko Insta do bloga
    Jednak mimo wszystko, myślę, że warto popróbować, ale nwm jak to urozmaicić

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz świetnie!
    Jeśli chodzi o fp - nie przeglądam niczyich także ciężko wypowiedzieć mi się na ten temat, jednak moim zdaniem Facebook odchodzi trochę z zapomnienie i teraz góruje Instagram ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz, podoba mi się bardzo sukienka i buty :) udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz cudownie:) modelka 100%:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy15/7/20

    Świetne zdjęcia, a stylizacja idealna na lato :D Bardzo mi się podoba :D
    Odnosząc się do pytania moim zdaniem warto prowadzić fanpage, aby dotrzeć z postem znajdującym się na blogu do nowych odbiorców. Oczywiście efekty będą widoczne, gdy fanpage będzie zdobywał również nowych odbiorców :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz w tej sukience zjawiskowo kochana. 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna, letnia sukienka. ;)
    Ja oprócz bloga prowadzę konto na IG. Nie mam fp na Fb, ale niewątpliwie zaletą takiego rozwiązania jest możliwość zamieszczenia linka do wpisu. Na IG można dodać tylko jeden link w BIO, a w Story można dopiero jak osiągnie się chyba 10 tys. obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie sama nie wiem czy dobrze jest łąvzyć bloga z instagramem. Sama ostatnio założłam swój prywatny profil żeby rozdzielić to trochę. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałabym mieć tak opalone nóżki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna stylizacja! Osobiście wolę śledzić instagramy blogowe, niż fanpage. :)

    OdpowiedzUsuń