Ćwierć wieku!


      Jak to strasznie brzmi! Ćwierć wieku za mną! Właściwie urodziny miałam 24 lipca, ale tak jak wspominałam czas w Polsce był urlopem zarówno od pracy, jak i komputera i blogosfery:) Mimo to, często dzieliłam się swoim dniem na instagramie @POLAPRISME - serdecznie zapraszam, jeżeli macie chęć dopiszcie w komentarzach swoje nicki, z chęcią was odwiedzę! Ze względu na to, że ten dzień (chyba) dla wszystkich jest radosny to po prostu podzielę się tym szczęściem z wami w postaci zdjęć, a w sumie to podwójnym ponieważ trzy dni wcześniej stałam się narzeczoną! Czy dla was urodziny też są szczególnie wesołym dniem? Czy będą was (wkrótce) interesowały posty o ślubnych przygotowaniach?

buziaki Pola👄

P.S Dwa torty oznaczają dwa różne dni świętowania 😈







CONVERSATION

28 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego 😘
    Dla mnie urodziny, przypominają że niedługo 30 lat kończę więc nie jest juz tak wesoło w tym dniu 😁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! O jeej to już zmiana kodu!

      Usuń
  2. Spełnienia marzeń dla Ciebie. en czas szybko biegnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko najlepsze, trochę spóźnione :)
    Ten drugi tort wygląda mega pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obydwa były przepyszne! Dziękuje bardzo!

      Usuń
  4. Spełnienia marzeń ! Wszystko wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat kochana ! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy5/8/20

    Obydwa torty przepysznie się prezentują :D Świetnie wygląda ten szampan z Twoim wizerunkiem :D
    Gratuluję zaręczyn i życzę Wszystkiego Najlepszego z okazji Twoich urodzin :D
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest niesamowity prezent! Zostanie ekstra pamiątka! Dziękuje bardzo!

      Usuń
  7. Spóźnione wszystkiego najlepszego ! I gratuluję zaręczyn. Cudowny czas przed Wami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! jestem mega podekscytowana!

      Usuń
  8. Piękny wiek kochana i piękne zdjęcia! Najlepsze życzenia ode mnie i wiele pozytywnych wrażeń <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaj coraz bliżej 3 z przodu! haha! Dziękuje bardzo!

      Usuń
  9. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! Życzę dużo zdrowia i miłości ;)
    Czekam na przygotowania do ślubu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do moich uro, to dla mnie też są zazwyczaj wesołe :p

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo! Będę zapewne coś wrzucać, choć nie wiem nawet od czego zacząć! Dla mnie też, ale z wiekiem może być gorzej haha!

      Usuń
  10. Po pierwsze wszystkiego najlepszego! 25 lat to super wiek😁 A po drugie to gratulacje! 😍 zaraz lecę na Twojego insta i zostawiam Ci namiar na swojego @sys.wys 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Już zajrzałam i zaobserwowałam!

      Usuń
  11. Spełnienia marzeń kochana! Gratuluję też zaręczyn, cudowna z Was para! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia i spełnienia wszystkich marzeń! :D
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń