Butelkowa zieleń moim top!

    W ilu procentach jesteście w stanie określić swoje chęci do działania w tym upale? Moje równe zero! Nie sądziłam, że aż tak zatęsknię za rodzinnym domem, w którym dzięki konkretnym murom panuje chłodek. 
   Obecnie w Anglii królują upały, tak jak i w Polsce i tym sposobem siedzenie w mieszkaniu jest istną katorgą. Zaczęłam doceniać swoją pracę w "klimatyzowanym". Jednak pracuję już kilka dni z rzędu i odczuwam okropne zmęczenie. Przez to zawaliłam systematyczność postów! Mimo to, oficjalnie ogłaszam -  już nie długo! ponieważ od września nastąpią małe zmiany, o których poinformuję wkrótce. 
   A dzisiaj post ze stylizacją z kombinezonem w kolorze butelkowej zieleni. Dość, że jestem ogromną fanką kombinezonów to jeszcze akuratnie tego koloru! Para na medal! Oczywiście sesja zdjęciowa odbyła się jeszcze na krótkich "wakajkach" :)


buziaki Pola👄



|KOBINEZON - Magmac.pl| KURTKA - Varlesca.pl| TOREBKA - River Island| BUTY - nn|

CONVERSATION

28 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tych zmian ...
    A zdjęcia przepiękne 😍
    Prześlicznie wyglądasz 😍
    Bardzo lubię ten zielony kolor 😍
    Mi również te upały dokuczają...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem niesamowicie zakochana! Dlatego zapraszam do śledzenia na bieżąco <3

      Usuń
  2. Ja akurat świetnie funkcjonuje w upały a szczególnie jak mam wtedy wolne :D świetny ten kombinezon. Bardzo podoba mi się także katana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mam wolne to też całkiem chętnie idę się opalać hihi:)

      Usuń
  3. Jak zwykle ślicznie wyglądasz :) Bardzo udana stylizacja.Bardzo podoba mi się butelkowa zieleń, niestety kompletnie nie pasuje do mojej jasnej karnacji. Kurtka za to idealnie by mi pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Polecam kurteczkę z całego serca, choć odrobinę waży przez swoje zdobienia!:)

      Usuń
  4. Świetna stylizacja, kolor kombinezonu super, ale to kurtka zrobiła na mnie największe wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię upały, ale jakoś ostatnio przez nie nic mi się nie chcę... Kombinezon śliczny, uwielbiam ten kolor, kurtka też śliczna 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten kolorek, pasuje Ci :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz kochana. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11/8/20

    Przepiękne zdjęcia, a kombinezon super się prezentuje :D
    Upały obecnie są okropne :/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kombinezon prezentuje się przepięknie, tak samo jak i katana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow kochana wyglądasz naprawdę zjawiskowo <3

    OdpowiedzUsuń
  11. haha no cóż, upał daje się we znaki, jednak ja nie narzekam. Uwielbiam taką pogodę i dla mnie mogłaby być taka cały czas. Jest na pewno lepsza niż ciągły deszcz. Stylizacja super ;) Butelkowa zieleń jest totalnie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetnie wyglądasz!! rewelacj :D też kocham ten kolor ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam upały i zupełnie mi one nie przeszkadzają 😁 za kombinezonami nie przepadam za to uwielbiam ten kolor. A jaki piękny zachód słońca 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam taką zielen :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale jaki Ty masz tam widok! wow:)))

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. A wiesz, ze zamówiłam sobie kiedyś prawie identyczny kombinezon? Ale coś mi w nim nie pasowało i odesłałam. Teraz już wiem co, nie wyglądam w nim tak dobrze, jak Ty, ha, ha! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Po pierwsze muszę powiedzieć, że wyglądasz w nim ślicznie, ja w swojej garderobie chyba nie mam nic o tym kolorze
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam ten kolor <3 A co do upałów, to ja dzisiaj poszłam spać w dzień bo nic nie byłam w stanie robić przez 30 stopni w domu

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie kochana wyglądasz, butelkowa zieleń to zdecydowanie Twój kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. cudny kombinezon, uwielbiam takie <3
    butelkowa zieleń jest mega elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne zdjęcia! a zielony to rzeczywiście kolor, który Cię bardzo lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ zjawiskowe niebo <3
    Kombinezon ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń