Ostatnie wspomnienia z wakacji.

   Zbierałam się, zbierałam i wtorek minął. Ale już jestem. Postem miałam się zająć już wczoraj, ale pojawił się ostatni sezon Lucifera na Netflixie i pół nocy spędziłam z serialem! Kto też jest fanem diabelskich kryminalnych zagadek? 
   A dzisiaj wracam do mojego lipcowego urlopu nad morzem.. swoją drogą za chwilę zaczynam kolejny, ale nie wiem czy dojdzie do skutku.. powoli dochodzą do mnie informację, że ma powrócić 14 dniowa kwarantanna!:( Wiecie coś na ten temat? Polecacie jakieś seriale na Netflixie?



|SPÓDNICA - MARKUS| BLUZKA - MAGMAC.PL|KLAPKI - LOVETSHOES|KOLCZYKI - PREZENT|ZEGAREK - GARMIN| PLECAK -GUESS|

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, aż zatęskniłam za morzem, choć niedawno wróciliśmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo poczucie! Pojechałabym jeszcze raz!

      Usuń
  2. dobrze mieć takie wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, uwielbiam morze 😊 Nawet mnie nie strasz 14-dniową kwarantanną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też! mogę leżeć plackiem cały dzień! sama się jej obawiam!:(

      Usuń
  4. Kwarantanna, ale że kto? i co?
    Niektóre kraje mają ale raczej nie wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak niektóre, ale chcą rozszerzyć tą listę:(

      Usuń
  5. Ja z Netflix'a polecam tylko La Casa De Papel hehe
    Mam nadzieję, że nie będzie kwarantanny bo dopiero 1 września wracam do Polski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo już kilka osób mi polecało ten Dom z papieru, coraz bardziej korci! A ja 2-ego!:)

      Usuń
  6. Pogoda dopisała :D
    rilseee.blogspot.com rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nad morzem widzę trafiłaś piękna pogodę :) śliczne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie coś słyszałam o kwarantannie, ale jakoś temat ucichł, a ja się potem nie zagłębiałam dalej, bo już i tak nie jadę za granicę w tym roku. Cóż, życzę Ci, aby wyjazd doszedł do skutku i żebyś wróciła później normalnie do domku ;)
    Co do Lucifera - kocham i prawię go kończę! Z innych seriali polecam Ci: Peaky Blinders, Synów Anarchii, Dom z Papieru, The Umbrella Academy, Jak sprzedawać dragi w sieci (szybko), End of the fu*king world, Orange is the new black, Vis a Vis i wiele wiele innych hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow! naprawdę długa lista seriali! Wręcz idealna rozpiska na jesienno/zimowe wieczory!

      Usuń
  9. Świetna stylówka :) Ja też oglądam właśnie Lucifera na Netflixie tylko że jestem do tyłu, bo zaczynam od 1 sezonu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jeszcze sporo przed Tobą! Aż się zastanawiam czy nie obejrzeć jeszcze raz od początku:D

      Usuń
  10. Może i ja w końcu obejrzę Lucyfera... ? Jesteś na kolejną osobą, od na której na o tym serialu słyszę i której się podoba. Ja ostatnio do ogląda pl am ,,Mroczne pożądanie", ,, W głębi lasu", , Unortodox". Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój M. jest wielkim fanem Lucyfera. Tyle, że on jest na bieżąco z sezonami, a ja nawet jednego odcinka nie obejrzałam. :) Musiałabym najpierw nadgonić zaległości, by móc z nim oglądać dalsze, aktualne odcinki.

    OdpowiedzUsuń